Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
adhd hondje?
Moderator: moderatorteam
-
mysticfun
- geregistreerd lid
adhd hondje?
de hond van mijn ouders is superdruk vooral als er visite is. En als er iemand met kids komt is ie helemaal niet te houden dan moet je echt uitkijken dat ie ze niet ondersteboven rent. Ze is niet kwaad ofzo ze wil er gewoon tussen en als er mensen langs het hek lopen of fietsen bezorgt ze die bijna een hartaanval, want dan komt ze met een rotgang aan en begint een party woest te blaffen
wij weten dat ze verder nix doet maarja die mensen niet. Het grootste probleem is dat de kids dus bijna niet bij opa en oma willen spelen omdat dat hondje zo druk is het is een fries stabijtje niet al te groot. Bestaat er ook iets om haar wat rustiger te maken ze is anderhalf jaar( geld voor cursus is er niet)
a dog is a man best friend...I've got 2 friends...

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ik weet het natuurlijk niet zeker omdat ik de situatie niet kan zien, maar het lijkt er meer op dat het stabijtje thuis de zaken naar zijn/haar hand zet. Dus eigenlijk de baas is in huis.
Als je lid bent van de bibliotheek, kijk daar dan eens of je wat boekjes kunt lenen over hondengedrag en opvoeding.
Ik geloof dat sommige bibliotheken de boeken van Martin Gaus, Peter Beekman en Godfried Dols in het assortiment hebben.
??
Nettie
Als je lid bent van de bibliotheek, kijk daar dan eens of je wat boekjes kunt lenen over hondengedrag en opvoeding.
Ik geloof dat sommige bibliotheken de boeken van Martin Gaus, Peter Beekman en Godfried Dols in het assortiment hebben.
Nettie