Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

We zijn geslaagd

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

drent.lover
Zeer actief
Mijn ras(sen): drentsche patrijshond
Aantal honden: 2
Contacteer:

We zijn geslaagd

Ongelezen bericht door drent.lover »

Vanavond hadden Kyra en ik dus ons uv examen, het zou om 19.00 beginnen maar omdat nog niet iedereen aanwezig was zijn we om 19.30 gestart ( er waren mensen helemaal uit Nijmegen gekomen en die waren om 15.15 vertrokken en hebben constant in de file gestaan)

Omdat we met een vrij grote groep waren, 14 honden, kreeg ik ook de route mee met een portofoon en fietste ik in het midden, als er dan achter blijvers waren konden ze achter mij aan fietsen, maar dat was gelukkig niet nodig de groep bleef mooi bij elkaar.

Het weer zat ons echt niet mee, vooral de eerste 8 km hebben we echt gigantische plensbuien op de kop gehad, ik heb mijn bril gelijk afgedaan, ik had een regen pak aan en ook mijn capuchon had ik op.

Tijdens de eerste pauze werden de voetkussentjes van de honden gecontroleerd en die waren bij alle honden goed. Toen we voor de volgende 7 km vertrokken leek het even goed weer te worden maar al gauw regende het weer en ook de laatste 5 km hebben we in de regen gereden. Om 21.40 waren we weer op het trainingsveld, er werden nog groeps foto's gemaakt, en toen werd iedereen gefeliciteerd, daarna de diploma uitreiking en tegen 22.15 waren Kyra en ik weer thuis.

En toen ik thuis kwam stond er een mooie bos bloemen op me te wachten en een lekkere gerookte bot voor kyra, die had Peter voor ons gehaald, lief he.
Afbeelding
yeppe
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door yeppe »

Gefeliciteerd :ok:
Dogs and horses are our link to heaven
yeppe
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door yeppe »

Gefeliciteerd :ok: