Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

GADVERDAMME!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

xlaurax

GADVERDAMME!

Ongelezen bericht door xlaurax »

bah bah, ik ben nu nog misselijk.

Ben net met de honden wezen wandelen in het park, en waarschijnlijk heeft daar weer een of andere smerige zwerver zijn behoefte zitten doen in de bosjes.. :neenee:

Roep ik Joy en Editha bij me, zitten allbei de koppies(vooral smoelwerk) helemaal onder de diarree! :tong:
Heb ze boos toegesproken,aangelijnd en ben meteen naar huis gelopen.
Thuis aangekomen meteen door naar de achteruin, potje zout erbij en ik heb in allebei de bekkies een hele haffel zout gegooid.

Bij allebei was het volledige voer + uitwerpselen er binnen 2 minuten uit gelukkig.
Daarna netjes de mondjes en koppies gepoetst met babydoekjes..
Dat wordt voorlopig geen kusjes geven!

Hoe zouden jullie optreden?

Groetjes laura!
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Hier doen ze dat elke maand wel een keertje. Ik treed op door braaf te wachten tot ze uit de bosjes komen; ze dan zogenaamd uit te foeteren en even de snuitjes te wassen in het dichtsbijzijnde watertje.

Ach, ik heb het hele mensenpoep gevreet opgegeven. Als ik met mensenpoep in mijn zak zou lopen als beloning weet ik zeker dat ze in 100% van de gevallen zouden luisteren als ik roep. Maar ja, dat heb ik niet in mijn zak (gaat me neeeeeeet iets te ver :mrgreen: ), dus kan ik er met mijn koekjes en rodiworst niet tegenop als ze het ergens vinden.
Dan kan ik of heel erg gaan stressen en boos worden, en de volgende keer doen ze het toch weer. Of wachten tot het op is en ze daarna afspoelen. Na een flinke periode van stress heb ik nu tot het laatste besloten.

(en spugen laat ik ze helemaal niet; gadverdamme zeg, gaan ze die zooi nog even uit staan kotsten ook!)
Afbeelding
xlaurax

Ongelezen bericht door xlaurax »

Ik doe dat bewust wel, dat kotsen!

Hier lopen nogal wat drugsgebruikers rond, dus ik wil niet dat die rotzooi (wie weet wat er allemaal in zit)in hun maagje blijft ziten.
Als het snel genoeg uit is, weet ik dat er niet veel achter kan blijven waar ze ziek van kunnen worden, snappie?

Groetjes laura!
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

xlaurax schreef:Ik doe dat bewust wel, dat kotsen!

Hier lopen nogal wat drugsgebruikers rond, dus ik wil niet dat die rotzooi (wie weet wat er allemaal in zit)in hun maagje blijft ziten.
Als het snel genoeg uit is, weet ik dat er niet veel achter kan blijven waar ze ziek van kunnen worden, snappie?

Groetjes laura!
Ah, oke. Hier in de duinen zijn het, weet ik toch wel bijna helemaal zeker, kindjes of joggers ofzo; geen drugsgebruikers in ieder geval.
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Daarna zoveel mogelijk laten zwemmen, in de hoop dat het meeste eraf is. En de eerste uren liever geen kusjes. En verder niets. Dat doet de gewenning denk ik :19:
snoopy1516
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door snoopy1516 »

mijn hond vind kattekeutels en konijnen'dropjes' ook erg lekker.
vorige zomer was de kat van mijn ouders overleden en die deed zijn behoeftes wel eens in de tuin. ong. 1 maand nadat hij overleden was, had ice een kadootje gevonden in de tuin van de kat, dat hij uiteraard gretig op at. maar omdat hij nu net een zwakke maag heeft, ging die dat vrolijk in de keuken bij mij ouders uitkotsen :evil: ..... en blij dat ik was dat ik het mocht opruimen. :devil:
...::Be smart, Be supaah, Be original and use your own ideasz::...
Afbeelding
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Kaya doet het een hele enkele keer (1 keer per jaar ofzo) en ooooo wat vind ik dat ook smerig :jank: :jank:

Laten kotsen doe ik niet, waarom zou je? Ze worden daar volgens mij echt niet ziek van... tja, of misschien als er drugs gebruikt is? :denken:

Ik laat haar dus ook zwemmen totdat het ergste er vanaf is en daarna wassen thuis.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
rubella
Actief

Ongelezen bericht door rubella »

Ach, eten van mensenpoep is niet het allerergste, wel het kennelijk weldadig rollebollen erin.
Geen water te bekennen om te zwemmen en dan terug naar huis in de warme auto!

YammieYammie! :mrgreen: :mrgreen:

Kan me voorstellen dat je bezorgd bent over eventuele drugsresten, maar wat denk je van anti-biotica, anti-depressiva, slaapmiddelen?

Toch laat ik mijn honden niet kotsen met zout. :19: Dat is alleen voor echt acute noodgevallen!
groetjes, Wina

Afbeelding
biancadebruijn
Actief

Ongelezen bericht door biancadebruijn »

dusty en Kayleigh zijn gek op konijnenkeutels en koeienpoep.Ik spreek ze meteen aan :neenee: en dan houden ze er meteen mee op.Tot de volgende keer tenminste :wink:
Afbeelding

Kayleigh & Dusty
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Tja volgens mij kun je er weinig aan doen.
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Moos schreef: Ach, ik heb het hele mensenpoep gevreet opgegeven. Als ik met mensenpoep in mijn zak zou lopen als beloning weet ik zeker dat ze in 100% van de gevallen zouden luisteren als ik roep. Maar ja, dat heb ik niet in mijn zak (gaat me neeeeeeet iets te ver :mrgreen: ), dus kan ik er met mijn koekjes en rodiworst niet tegenop als ze het ergens vinden.
:N: Ik lig hier helemaal in een deuk!:smile:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Mensenpoep kom ik blijkbaar nooit tegen. Ja 1 keer hier in de buurt en toen heeft Bram een paar happen genomen :kotz:

Van konijnenkeutels en ganzenpoep word ik niet zo zenuwachtig. Hij weet dat het eigenlijk niet mag, en hapt daarom af en toe een snelle hap weg. Paardenpoep wil ik niet hebben, maar ook daarmee is hij me weleens te snel af.

Ach, ik ben allang blij dat hij geen hondenpoep eet!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Hier eten ze het ook wel eens en dat zal dan ook wel van een verslaafde zijn maar ziek zijn ze er nog nooit van geworden. Verslaafde mensen eten nl geen drugs maar spuiten of roken dat spul. :wink: In de poep zitten dan zowiezo geen drugs meer natuurlijk. :19:
Afbeelding
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Die van mij rollen ze er af en toe in. Het stuk waar ik wandel wordt namelijk vaak gebruikt door vissers die er 's nachts in een tentje blijven staan. En die gaan dus wel eens ergens zitten..... :N:
Twee weken geleden was het weer eens zover, beiden hadden uitgebreid liggen rollen. En natuurlijk gaan ze dan niet vrijwillig zwemmen. :roll: Dus heb ik ze bij kop en kont gepakt en een slinger het water in gegeven. Als ze dan een paar rondjes hebben gezwommen, zijn ze gelukkig weer schoon. Alleen blijf je wel heel vaag iets ruiken.
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

pepim schreef:
Moos schreef: Ach, ik heb het hele mensenpoep gevreet opgegeven. Als ik met mensenpoep in mijn zak zou lopen als beloning weet ik zeker dat ze in 100% van de gevallen zouden luisteren als ik roep. Maar ja, dat heb ik niet in mijn zak (gaat me neeeeeeet iets te ver :mrgreen: ), dus kan ik er met mijn koekjes en rodiworst niet tegenop als ze het ergens vinden.
:N: Ik lig hier helemaal in een deuk!:smile:
Ja, die Moos kan altijd alles zo plastisch beschrijven :smile: :smile: .
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

Ik geloof niet dat ik ooit mensenpoep tegen ben gekomen moet ik zeggen. :19:
Maar t lijkt me echt onwijs goor als de honden dat op zouden eten. Mulan eet wel poep, maar alleen zijn eigen.
Dan heeft hij gepoept en draait hij zich als een gek om op nog vlug een paar happen te nemen voor ik het opruim :N:
Afbeelding
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

mensenpoep kom ik hier gelukkig ook niet tegen

wel paardedrollen

Ik zou 1. niet kwaad worden, alleen als ik van tevoren heb aangegeven dat het niet mag
2. kotsen met zout vind ik ook nogal heftig
3. IN BAD met flink wat heerlijk geurende hondenschuim :19:

Mensenpoep is viezer dan dierenpoep
:N:
wat een viespeuken zijn we eigenlijk :roll:
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Re: GADVERDAMME!

Ongelezen bericht door Silvia »

xlaurax schreef:bah bah, ik ben nu nog misselijk.

Ben net met de honden wezen wandelen in het park, en waarschijnlijk heeft daar weer een of andere smerige zwerver zijn behoefte zitten doen in de bosjes.. :neenee:

Roep ik Joy en Editha bij me, zitten allbei de koppies(vooral smoelwerk) helemaal onder de diarree! :tong:
Heb ze boos toegesproken,aangelijnd en ben meteen naar huis gelopen.
Thuis aangekomen meteen door naar de achteruin, potje zout erbij en ik heb in allebei de bekkies een hele haffel zout gegooid.

Bij allebei was het volledige voer + uitwerpselen er binnen 2 minuten uit gelukkig.
Daarna netjes de mondjes en koppies gepoetst met babydoekjes..
Dat wordt voorlopig geen kusjes
geven!

Hoe zouden jullie optreden?

Groetjes laura!
waar is dan dat zout voor?????
Groetjes Silvia en Diesel
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

zout gebruikt ze om de hond te laten overgeven

akelige reactie vind ik zelf
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

ik zou het niet bij babydoekjes laten maar lekker in bad en het koppie goed wassen.
en over laten geven tja nee ik denk niet dat ik dat zou opwekken, een hond kan er (lijkt me) niet ziek van worden.
Groetjes Silvia en Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”