Jamey is al een aantal maanden volledig zindelijk, piept bij de achterdeur als ze echt moet en het is nog geen wandeltijd, maar sinds vorige week plast ze ineens weer binnen op het kleed.
Ze was eerst met mijn ouders op vakantie geweest, daarna een week thuis geweest en vervolgens weer een paar dagen weg geweest met mijn ouders naar een bungalow, omdat het parket opnieuw geschuurd en gelakt is. Sinds ze daarvan terug is plast ze dus ineens weer binnen. Niet vaak en ze geeft ook af en toe aan bij de deur, maar het gebeurt wel. Moeten we dit in de gaten houden en er iets aan doen (een herhalingscursus zindelijk zijn), of is het waarschijnlijk tijdelijk omdat er even zoveel is gebeurd in haar leventje?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Opeens weer binnen plassen
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Opeens weer binnen plassen

You'll be in my heart... Always...
-
linlin
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het zou kunnen zijn dat het inderdaad wat teveel van het goede was voor haar en dat ze nu dus door alle drukte wat van slag is.
Het kan echter ook zijn dat ze blaasontsteking heeft. Als je dat zou willen controleren dan moet je een plasje opvangen en die kun je zo bij de dierenarts brengen. Dan wordt het onderzocht op blaasontsteking/blaasgruis.
Bram had precies hetzelfde en die bleek blaasgruis te hebben. Zit nu dus tijdelijk op een speciaal dieet. Of het alleen daaraan lag kan ik nog niet zeggen, hij is ook wel gevoelig voor drukte, maar het speelde iig wel mee (hij heeft nu een week dat speciale voer dus het is nog even afwachten hoe het verder loopt).
Het kan echter ook zijn dat ze blaasontsteking heeft. Als je dat zou willen controleren dan moet je een plasje opvangen en die kun je zo bij de dierenarts brengen. Dan wordt het onderzocht op blaasontsteking/blaasgruis.
Bram had precies hetzelfde en die bleek blaasgruis te hebben. Zit nu dus tijdelijk op een speciaal dieet. Of het alleen daaraan lag kan ik nog niet zeggen, hij is ook wel gevoelig voor drukte, maar het speelde iig wel mee (hij heeft nu een week dat speciale voer dus het is nog even afwachten hoe het verder loopt).
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer: