Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe leer ik mijn pup
Moderator: moderatorteam
-
snoepie
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hoe leer ik mijn pup
aan de lijn mee te lopen?Wij hebben een pup van een half jaar,nu wonen wij vrij en blij tussen de weilanden,hij gaat altijd los mee uit,want wij kunnen wel een uur lopen zonder iemand tegen te komen,maar nu wil ik hem toch wennen om eens aan de lijn mee te lopen,al een paar keer geprobeerd maar hij verzet geen stap,.Eerst los meegenomen en dan terug naar huis vast,maar nee hoor,ook niet met een lekker snoepje,wat nu?
Jip
Digger- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
kira2006
Re: Hoe leer ik mijn pup
snoepie schreef:aan de lijn mee te lopen?Wij hebben een pup van een half jaar,nu wonen wij vrij en blij tussen de weilanden,hij gaat altijd los mee uit,want wij kunnen wel een uur lopen zonder iemand tegen te komen,maar nu wil ik hem toch wennen om eens aan de lijn mee te lopen,al een paar keer geprobeerd maar hij verzet geen stap,.Eerst los meegenomen en dan terug naar huis vast,maar nee hoor,ook niet met een lekker snoepje,wat nu?
- Silvia
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Hoe leer ik mijn pup
ik geloof dat marion (van miep en saar) daar wel een leuk filmpje van heeft.kira2006 schreef:snoepie schreef:aan de lijn mee te lopen?Wij hebben een pup van een half jaar,nu wonen wij vrij en blij tussen de weilanden,hij gaat altijd los mee uit,want wij kunnen wel een uur lopen zonder iemand tegen te komen,maar nu wil ik hem toch wennen om eens aan de lijn mee te lopen,al een paar keer geprobeerd maar hij verzet geen stap,.Eerst los meegenomen en dan terug naar huis vast,maar nee hoor,ook niet met een lekker snoepje,wat nu?
Groetjes Silvia en Diesel