Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe leer ik mijn pup

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

snoepie
Vaste gebruiker
Contacteer:

Hoe leer ik mijn pup

Ongelezen bericht door snoepie »

aan de lijn mee te lopen?Wij hebben een pup van een half jaar,nu wonen wij vrij en blij tussen de weilanden,hij gaat altijd los mee uit,want wij kunnen wel een uur lopen zonder iemand tegen te komen,maar nu wil ik hem toch wennen om eens aan de lijn mee te lopen,al een paar keer geprobeerd maar hij verzet geen stap,.Eerst los meegenomen en dan terug naar huis vast,maar nee hoor,ook niet met een lekker snoepje,wat nu?
AfbeeldingJip Afbeelding Digger
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Hier staan alvast wat tips: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... delen+lijn

Succes :ok:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

tijdens het spelen in huis heb ik diesel laten wennen .
hij was tien wel 8 weken maar wie weet lukt het bij jou zo ook.
Groetjes Silvia en Diesel
kira2006

Re: Hoe leer ik mijn pup

Ongelezen bericht door kira2006 »

snoepie schreef:aan de lijn mee te lopen?Wij hebben een pup van een half jaar,nu wonen wij vrij en blij tussen de weilanden,hij gaat altijd los mee uit,want wij kunnen wel een uur lopen zonder iemand tegen te komen,maar nu wil ik hem toch wennen om eens aan de lijn mee te lopen,al een paar keer geprobeerd maar hij verzet geen stap,.Eerst los meegenomen en dan terug naar huis vast,maar nee hoor,ook niet met een lekker snoepje,wat nu?
:denken:
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Re: Hoe leer ik mijn pup

Ongelezen bericht door Silvia »

kira2006 schreef:
snoepie schreef:aan de lijn mee te lopen?Wij hebben een pup van een half jaar,nu wonen wij vrij en blij tussen de weilanden,hij gaat altijd los mee uit,want wij kunnen wel een uur lopen zonder iemand tegen te komen,maar nu wil ik hem toch wennen om eens aan de lijn mee te lopen,al een paar keer geprobeerd maar hij verzet geen stap,.Eerst los meegenomen en dan terug naar huis vast,maar nee hoor,ook niet met een lekker snoepje,wat nu?
:denken:
ik geloof dat marion (van miep en saar) daar wel een leuk filmpje van heeft. :wink:
Groetjes Silvia en Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”