Stang schreef:Inge O schreef:Stang schreef:Maar het contrast is dus echt enorm groot, want buiten interesseren mensen haar werkelijk geen ene bal.
Het zal idd wel 'het erbij horen' gevoel zijn of zoiets.
hier zou het ook zo'n contrast zijn hoor, maar dan alleen de andere kant op

. ik zou net zoals jij zegt buiten met iemand op kunnen lopen, die zou ook helemaal lucht zijn voor ze, totttttttt die persoon het hek voorbij wandelt, dan wordt hij plots wel 'gezien'.
O ja, maar hek voorbij wandelen is hier dus ook 'foute boel': dan is ze zo waaks als wat. Maar komt die persoon het hek binnen, dan is het dolle pret

Hier net zo als bij Inge O. Ik kan de hele tijd met iemand wandelen samen met Bowie, maar als diegene de tuin in komt dan wordt dat toch even aangegeven.
En wat dan ook weer apart is... Als we in de tuin zitten, dan is het op een gegeven moment goed, staat diegene op om bijvoorbeeld naar het toilet te gaan, dan begint het hele riedeltje weer opnieuw. Het huis moet je namelijk nog meer dan de tuin bewaken
Mensen komen overigens niet binnen zonder dat ik zeg dat het goed is. Bowie gaat voor de ingang staan en wacht net zo lang tot dat ik er ben.
En het heeeeele rare erbij dan nog is, het is geen angst of op die momenten heeft ze ook totaal geen terughoudendheid naar mensen toe