Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Is dit erg ver gezocht?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Is dit erg ver gezocht?

Ongelezen bericht door Moos »

:mrgreen:

Om nog even bij de plasjes te blijven :mrgreen:

Ik loop voor het laatste plasje 's avonds altijd op een bepaald stukje gras. Tussen de middagronde en het laatste rondje zit zo'n 6-7 uur (de hondjes gaan namelijk in coma zo rond 18 uur), en ze moeten dan echt wel plassen nadat ik ze wakker heb gemaakt.
Tot voor kort plaste Saar ook altijd snel op dat stukje gras, maar sinds het zo droog is de laatste weken vertikt ze het. Ik loop soms wel een kwartier heen en weer op dat mini-veldje, en dan doet ze niks. Zodra ik een stukje verder doorloop naar een ander stuk gras verderop, gaat ze daar zitten plassen :denken:
Nu woont hier ook een Witte Herder waar Saar helemaal verliefd op is; ook een teefje en ze adoreert haar werkelijk. Als ze haar ziet kan Saar alleen nog maar op haar achterpoten staan om de bek te likken, echt kruiperiger dan kruiperig is ze dan.

Nu plast deze hond ook altijd op datzelfde kleine stukje gras waar ik altijd het laatste rondje loop.
Zou het kunnen dat nu met die droogte de geur van haar urine erg blijft hangen, en Saar het daarom vertikt daar ook te plassen?

Of is dat wel heeeeeeeeeeeeel ver gezocht? :mrgreen:
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

nee hoor dat zou kunnen :wink:
peggy en vinnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door peggy en vinnie »

nee dat vindt ik eigenlijk ook niet zo gek klinken eigenlijk :wink:

(ik denk de laatste tijd wel erg veel na over honden plasjes :denken: :mrgreen: )
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Inge O schreef:nee hoor, is helemaal niet ver gezocht, zelfs voor de witte herder 'verscheen' dacht ik al dat het met de droogte en overmatige urinegeur moest te maken hebben.
Nou, dan is dat 'mysterie' nu ook opgelost :mrgreen:
Zal vanavond meteen maar de andere grasstrook opzoeken haha.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”