Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tuttebel

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Tuttebel

Ongelezen bericht door Caro. »

Niet voor niets is Kaya's bijnaam 'Kaatje Ka': een echte 'Ka' als het aankomt op nieuwelingen in de buurt, die moeten allemaal eerst op hun plaats gezet worden voordat ze ze accepteert, en als het aankomt op bezit. Stokken, ballen en zelfs een stukje water wordt uitermate heftig verdedigd.
Verder zullen andere honden haar een worst zijn, want mevrouw staat ver boven ze :pffff:

Toch zijn er twee honden waar ze een heilig ontzag voor heeft. Dat is een forse Rottweilerreu die ooit lelijk tegen haar heeft gedaan..... ja, tegen háár de koningin van de buurt :boos: :roll: en een Border Collie teef die exact hetzelfde gedrag vertoont als Kaya als het op ballen en stokken aankomt.
Hier heeft ze ooit toen ze een maand of 7 was een aanvaring mee gehad en sindsdien heilig ontzag.

Zo liep Kaya een aantal dagen geleden in de buurt van de BC, die op dat moment een bal had, en Kaya werd direct afgesnauwd.
Kaya droop dramatisch af met haar staart tussen de poten, zooooo zielig
:roll:

Vanmorgen zat haar favoriete koekjesmevrouw op een bankje in het park met haar eigen hond en met de BC, die ze af en toe uitlaat.
Kaya wilde graag een koekje komen halen, maar 'oooooo wat eng, want die BC was daar' :N: :jank: :jank:
Met een enorme boog en een zeer onderdanige houding heeft ze eindelijk, met gevaar voor eigenlijk leven (*proest*) het koekje kunnen bemachtigen.

Wat een ongelooflijke muts :smile: Ze probeert steun te halen bij me, maar krijgt het absoluut niet, ze zoekt het maar lekker uit.
En op die momenten denk ik 'kon je maar eens beredeneren dat dit dus niet leuk is en dat je het daarom dus ook niet bij andere honden moet doen, krengetje' :devil:

Soms zo'n grote smoel, zo'n kattenkop, en dan ineens een klein angstig meisje...... de hondenwereld is toch maar ingewikkeld :19:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Tuttebel

Ongelezen bericht door Caro. »

Inge O schreef:oww, wat een vernietigende vernedering :ugh:
Stang schreef:de hondenwereld is toch maar ingewikkeld :19:
is de mensenwereld simpeler, denk je........ :F: ?
Hahahaha, ja de vernedering :smile: :smile:

Tja..... de mensenwereld zal wel hetzelfde werken eigenlijk :denken: 'dood aan de zwakkere en ontzag voor de sterkere' :19: :jank:

Ik vind het een mentaliteit van niks :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”