Denk dat het moeilijk wordt want Dante doet het al heel lang. Hij weet ook precies wanneer het leuk wordt
Wat ik er aan gedaan heb; negeren, af leiden en proberen te voorkomen dat schaduwen/lichtvlekken ontstaan. Ook ben ik toen begonnen met veel jachtspelletjes om hem zijn jachtgedrag te laten 'uitleven'. Gelukkig had ik al van het fenomeen gehoord voordat het bij Dante ontstond dus ik heb het nooit gestimuleerd of om gelachen, etc. Anders zou het misschien nog erger zijn geweest. Verder zou het misschien erfelijk kunnen zijn; een oom en een broertje van hem doen het ook?
Heb al twee maal een GT. om raad gevraagd maar de eerste wist niet veel meer te vertellen dan dat ik al deed en de tweede zocht het vooral op de alternatieve medicatie, ik moest dan bloedonderzoek laten doen maar ze wist niet wat voor onderzoek precies, tja dat liep dus op niets uit.
Het is geen mega groot probleem en er valt goed mee te leven, maar af en toe is het wel lastig. Vooral nu, Dante heeft een blessure waardoor hij rustig aan moet doen, ik kan nu dat gekke gespring niet negeren omdat hij anders zijn poot weer opnieuw bezeert.
Nou wie weet is er iemand die dit herkent en de ultieme oplossing weet
Gr. Marijke