ben erg benieuwd welk karakter onze Zara nu eigenlijk heeft, van wie? van mama kleine poedel, of papa foxterrier.
Zara is heel speels, speelt zowel met ons graag als met de kinderen. Ze is uitbundig en wil overal bij zijn. Ze leert graag!
Tegen de andere 2 (grotere) is ze of heel nuffig
ze kan niet alleen blijven, jankt dan de hele buurt bij mekaar en...wat we ook al hebben geprobeerd, het lukt niet. Ze is zelfs al uit een spleetje van de raam (bovenverdieping) gesprongen :N: om ons maar achterna te kunnen komen.
ze trekt heel erg naar mij, wil echt zien wat er met me gebeurd, maar kan in huis wel in een andere ruimte verblijven. (mits ik thuis ben anders dus niet ook niet als mijn man er wel is)
ze kan wel goed met "vreemde"honden
ze is dol op een knuffeltje en een bal. zwemmen vind ze ook super om te doen.
als ik `s avonds op de bank zit ligt ze graag tegen me aan, en als we in bed liggen slaapt ze aan het voeteneind. ( de herder langs het bed en kees ook)
ze ziet er overigens ook wel raar uit hahah ze is ruwharig zwart ietwat slag in haar haar, ruit nauwelijks, maar haar haar groeit ook weer niet door zoals bij een poedel. ze heeft een zwarte vacht met her en der witte haartjes, lange flaporen, hele hoge stelten en een krulstaart en ze is maar 31 cm hoog en weegt 3 kilo.
overigens kunnen we haar echt alles voeren wat we willen om haar iets bij te laten komen, maar ze blijft een mager spinnetje.
maar goed, welke karaktereigenschappen zou ze nu meer hebben?
xx steffie