Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Die kwam ik tegen vandaag, een teef van 7 jaar en een reu van 9 maanden. Het waren alleen geen Pyreneese Berghonden maar ze leken er wel veel op.
Eigenaresse heeft de rasnaam wel genoemd maar ben het weer vergeten
Wie doet een gooi? Het zijn behoorlijke waakhonden en een reu krijgt men over het algemeen niet zomaar mee.
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Ik hou het voorlopig op de berghond van de Maremmen en Abruzen Wat berteft uiterlijk leken deze honden ook op dit ras. Weet nog wel dat het meer dan 1 naam was. De reu was over de 70 cm maar mocht niet hoger worden dus de Slovensky Cuvac valt af.
Hoop haar snel weer tegen te komen
Dank voor de link Tamara
Melanie, juist jouw inbreng in dat topic heeft mij ietsje wijzer gemaakt en nu kom je met dit
Haha, de naam klonk mij redelijk in de oren en niet iets waarvan ik dacht: "Dit kan ik nooit uitspreken"
Ik wacht gedulig af hoop deze dame snel weer tegen te komen
Cleo schreef:Melanie, juist jouw inbreng in dat topic heeft mij ietsje wijzer gemaakt en nu kom je met dit
Haha, de naam klonk mij redelijk in de oren en niet iets waarvan ik dacht: "Dit kan ik nooit uitspreken"
Ik wacht gedulig af hoop deze dame snel weer tegen te komen
Wij gebruiken vaak de naam Tatra maar als ze eerst vragen of het een Golden is dan zeggen we; nee dat is een Owczarek Podhalanski.
Maar als je het uit kan spreken is de berghond van de Maremmen en Abruzen ( of Maremmer zoals ze zeggen)
Ik hou overigens wel mijn hart vast met deze combi, Teef van 7 jaar kan niet los en met reuen heeft de eigenaresse geen ervaring. (reu is nu net 10 maanden)
Queen gromde de reu een aantal keer weg; heb haar maar even vast gehouden. Q liet het over zijn kant komen maar de jonge reu reed op Q's kop en kont terwijl hij lag. Q gaf uiteindelijk even een snauw.
Zelf zou ik geen enkele hond, van wat voormaat dan ook, laten rijden op vreemde sexe genoten. Uiteraard ook niet op andere sexe
Bo (9 maanden) mag idd ook niet rijden. als ik hem bij ons speeluur 3 keer ergens af heb moeten trekken gaat hij vast en gaan we naar huis. nou wordt het al een stuk minder gelukkig. hij krijgt wel iedere keer op zijn donder van ons hoor.