Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wandelen in noord holland
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
wandelen in noord holland
ik ben nog niet heel erg actief op dit forum,maar toch lijkt het me een keer leuk om met een aantal mensen een leuke en gezellige wandeling te maken met de hondjes.ik woon zelf in alkmaar maar beschik over een auto,dus als het wat verder is in noord holland kan ik er altijd heen tuffen. ik wil eerst is kijken wie zich allemaal aanmeld en aan de hand daarvan kunnen we wel een wandelroute en afspraak maken.
heb zelf 2flatcoated retrievers,teefjes maar de oudste is niet heel vriendelijk tegen opdringerige honden en pups,wil je graag meelopen en is jou hond opdringerig of een pupje dan laat ik de oudste thuis dus meldt je gewoon aan en voel je niet bezwaart ik kan ruby gewoon thuis laten bij vriendlief.
heb zelf 2flatcoated retrievers,teefjes maar de oudste is niet heel vriendelijk tegen opdringerige honden en pups,wil je graag meelopen en is jou hond opdringerig of een pupje dan laat ik de oudste thuis dus meldt je gewoon aan en voel je niet bezwaart ik kan ruby gewoon thuis laten bij vriendlief.

jemble 5 maanden
-
- Vaste gebruiker
- Moos
- Zeer actief
Ik woon in Schoorl, en wandel veel in de Schoorlse duinen als ze daar in Sep. weer los mogen
Ik heb een reutje en een teefje, beiden zeker niet opdringerig. Ze willen wel graag even snuffelen. Mijn teefje is heel onderdanig, en wil nog weleens op haar achterpoten gaan tollen om de bek van een andere hond te likken, maar als de andere hond wat zelfverzekerd overkomt durft ze dat eigenlijk nooit.
Ze is wel snel onder de indruk van andere honden, en stelt zich dan uitermate kruiperig op.

Ik heb een reutje en een teefje, beiden zeker niet opdringerig. Ze willen wel graag even snuffelen. Mijn teefje is heel onderdanig, en wil nog weleens op haar achterpoten gaan tollen om de bek van een andere hond te likken, maar als de andere hond wat zelfverzekerd overkomt durft ze dat eigenlijk nooit.
Ze is wel snel onder de indruk van andere honden, en stelt zich dan uitermate kruiperig op.

-
- Zeer actief
ha leuk reacties!! ja de schoorlse duinen zijn voor mij ook erg dicht bij dus zou het leuk zijn om daar een keer te wandelen en mij canyon is gek op maltesers,heb er zelf altijd 1gehad die sins vorig jaar is overleden en nog steeds trekt ze erg naar die kleine witte dingen dus voor haar is het helemaal feest. ruby laat ik dan thuis dat wordt anders een beetje lastig.
nog meer liefhebbers???
nog meer liefhebbers???

jemble 5 maanden
- Moos
- Zeer actief
Leukfabienne s schreef:ha leuk reacties!! ja de schoorlse duinen zijn voor mij ook erg dicht bij dus zou het leuk zijn om daar een keer te wandelen en mij canyon is gek op maltesers,heb er zelf altijd 1gehad die sins vorig jaar is overleden en nog steeds trekt ze erg naar die kleine witte dingen dus voor haar is het helemaal feest. ruby laat ik dan thuis dat wordt anders een beetje lastig.
nog meer liefhebbers???

- *Linda*
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
schiet lekker op met de data zo.mmm 3 september is toch een zondag?? dan kan ik in elk geval wel.
moos weet jij een leuke route door de schoorlse duinen??ik hou mij daar een beetje aan de vaste paadjes ben er een keer verdwaald(te druk met beppen)en toen kwamen we in bergen uit en toen moesten we weer terug met dikke plens buien.
hoor wel van jullie of 3 september uitkomt of evt zaterdag 2september.
moos weet jij een leuke route door de schoorlse duinen??ik hou mij daar een beetje aan de vaste paadjes ben er een keer verdwaald(te druk met beppen)en toen kwamen we in bergen uit en toen moesten we weer terug met dikke plens buien.
hoor wel van jullie of 3 september uitkomt of evt zaterdag 2september.

jemble 5 maanden
-
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Als je mijn route wil lopen zal ik er toch ook moeten zijnfabienne s schreef:10 september kan ook hoor moos. wil jou witjes wel is in real life zien,want ergens vindt ik een malletees nog steeds erg leuk en canyon is er helemaal gek van.

10 September is wat mij betreft prima; hoe zitten de anderen dan?

-
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Moos schreef:Ja, da's te doenTeckelgek schreef:Is dat voor mij te doen? Zou in principe ook wel willen. Heb alleen geen idee waar het ligt.
![]()
Het is ongeveer 1.5 uur rijden bij jou vandaan denk ik. Schoorl ligt net iets boven Alkmaar.
Ik kom toch ook steeds naar Soest![]()

De rest heb je een taxi

- Moos
- Zeer actief
hahaha, ja, dat scheelt uuuuuuurenTeckelgek schreef:Moos schreef:Ja, da's te doenTeckelgek schreef:Is dat voor mij te doen? Zou in principe ook wel willen. Heb alleen geen idee waar het ligt.
![]()
Het is ongeveer 1.5 uur rijden bij jou vandaan denk ik. Schoorl ligt net iets boven Alkmaar.
Ik kom toch ook steeds naar Soest![]()
![]()
Jij komt naar Baarn.
De rest heb je een taxi![]()

- Moos
- Zeer actief
-
- Zeer actief
10 september is helemaal goed!! wel allemaal kado"s mee
want de 13e ben ik jarig. plaats en tijd ook maar meteen afspreken dan?? ik weet dat het bij het bezoekers centrum zandspoor gratis parkeren is,maar dat weet half nederland die daar komt dus dan kunnen we beter optijd afspreken,rond een uur of 11??

jemble 5 maanden
- Moos
- Zeer actief
Ik denk dat we qua parkeerplek wellicht beter af kunnen spreken op de grote parkeerplaats aan de Paardenmarkt.fabienne s schreef:10 september is helemaal goed!! wel allemaal kado"s mee![]()
want de 13e ben ik jarig. plaats en tijd ook maar meteen afspreken dan?? ik weet dat het bij het bezoekers centrum zandspoor gratis parkeren is,maar dat weet half nederland die daar komt dus dan kunnen we beter optijd afspreken,rond een uur of 11??
Mijn ervaring is dat die paar plekjes bij het bezoekerscentrum op een beetje mooie zondag om 11 uur al echt wel vol zijn. Dan zouden we echt om 9 uur ofzo af moeten spreken :N:
Bij de Paardenmarkt is wel betaald parkeren, maar een euro per 80 minuten, dus dat is wel te doen toch? Om 11 uur is daar meestal nog wel plek op een mooie zondag (moeten we alleen niet erg veel later dan 11 uur afspreken, anders staat heel Schoorl vol

Laatst gewijzigd door Moos op 10 okt 2006 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- Aantal honden: 1
- Moos
- Zeer actief
Ehm, ja, daar in de buurt inderdaad. Eerder afspreken is niet te doen denk ik als mensen uit de buurt van Utrecht moeten komenfabienne s schreef:paardenmarkt?? dat is toch achter de winkeltjes vlak bij de klimduin?? we kunnen ook eerder afspreken maar als er mensen van verder komen moeten die wel heel vroeg de veren uit.
wie gaan er zeker mee??
ik met canyon
moos met moos en saar
en wie volgt??

Maar vanaf die parkeerplaats loop je ook zo de duinen in hoor

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- *Linda*
- Zeer actief
Is het niet handiger om (das daar vlakbij) op de grote (gratis!) parkeerplaats van Hargen af te spreken? Je hebt daar goed de ruimte om nog wat na te kletsen, ik vind de parkeerplaats daarbij de paardenmarkt erg druk en klein. Vanaf Hargen loop je ook nog eens zo het strand op via de duinen, dat is ook wel zo leuk + dat het duingebied daar op zondag niet zo bomvol met gezinnetjes is