er zijn veel golden retrievers,bullen, dus veel grote honden
vandaar mijn vraag
kunnen wij ook gezellig kletsen
Moderator: moderatorteam

Zoveel Goldens zijn hier niet op het forum hoor. En ook met ons kun je gezellig kletsenboemerang schreef:er zijn veel golden retrievers,bullen, dus veel grote honden
vandaar mijn vraag![]()
![]()

maar wel veel bulletjesMarion. schreef:Zoveel Goldens zijn hier niet op het forum hoor. En ook met ons kun je gezellig kletsenboemerang schreef:er zijn veel golden retrievers,bullen, dus veel grote honden
vandaar mijn vraag![]()
![]()

En een verschrikkelijke arrogantie!boemerang schreef:iedereen denkt dat het hondjes zijn om alleen maar mee te knuffelen
en dat zit er wel in hoor maar de westie heeft een temperament van een grote hond

inderdaad ze probere je uit en het lukt meestal ookYunyah schreef:En een verschrikkelijke arrogantie!boemerang schreef:iedereen denkt dat het hondjes zijn om alleen maar mee te knuffelen
en dat zit er wel in hoor maar de westie heeft een temperament van een grote hond
Zowel onze vorige hond als de huidige zijn vreselijk arrogant en pushen je enorm. Mag ik niet op de bank? Oh...en als ik dan 1 poot zet? En nog eentje...kijk baas ik doe het lekker tóch...Echt, gewoon onder je ogen! En zich er niets van aantrekken he...