Dit filmpje kan elke dag van de week zijn gemaakt, want zo gaat het er altijd aan toe tussen die twee.
Ik heb er een aantal vragen over, maar die ga ik hier (nog) niet neerzetten, dat kan de meningen misschien beïnvloeden
Ben benieuwd!

Moderator: moderatorteam

Martijn schreef: De collie vind ik een beetje opgefokt en dominant
jacq1970 schreef:Alleen Samara kan niet blaffen dat scheelt een hoop herrie hihihihi.

ik zie dit ook niet als dominant, ik zie het als wat onzekerheid, maar daarbij wel opgewonden door het gebeuren, je ziet ook dat hij er een beetje "ukkelig" bij staat af en toe,wil wel maar weet niet zo goed hoe, zodra hij een "correctie"krijgt, dan gaat de staart naar beneden en springt hij weg, verder geen mopperen daarover van zijn kant, dus dominant? nee vind ik nietMartijn schreef:Waarom niet? Ik zie alles omhoog en naar voren staan, daarnaast klimt hij herhaaldelijk op de andere honden.Inge O schreef:ik vind de collie wel opgefokt, maar niet dominant.
kan ik helemaal in mee gaan.Inge O schreef:bowie hoeft hem maar half aan te kijken, en hij is al weg :N: . daarbij heeft hij zijn oren ook niet naar voren, maar wat naar buiten gericht, wat meer wijst op een verlekkerde reutjestoet dan op wat anders.Martijn schreef:Waarom niet? Ik zie alles omhoog en naar voren staan, daarnaast klimt hij herhaaldelijk op de andere honden.Inge O schreef:ik vind de collie wel opgefokt, maar niet dominant.
honden die op elkaar rijden omwille van dominantie blijven ook niet achter 'hun slachtoffer' aan stappen - die stijgen er zeer zelfbewust in één keer op, met de oren helemaal naar voren.
dat achteraan blijven sukkelen reken ik dus onder typisch geilig gedrag - hoewel je idd kan zien dat hij zelfs daarbij nog niet weet hoe de vork nu eigenlijk aan de steel zit.
ik vind hem onzeker overkomen dus, en juist helemaal niet dominant.
Ik sluit me bij Inge aan.Inge O schreef:bowie hoeft hem maar half aan te kijken, en hij is al weg :N: . daarbij heeft hij zijn oren ook niet naar voren, maar wat naar buiten gericht, wat meer wijst op een verlekkerde reutjestoet dan op wat anders.Martijn schreef:Waarom niet? Ik zie alles omhoog en naar voren staan, daarnaast klimt hij herhaaldelijk op de andere honden.Inge O schreef:ik vind de collie wel opgefokt, maar niet dominant.
honden die op elkaar rijden omwille van dominantie blijven ook niet achter 'hun slachtoffer' aan stappen - die stijgen er zeer zelfbewust in één keer op, met de oren helemaal naar voren.
dat achteraan blijven sukkelen reken ik dus onder typisch geilig gedrag - hoewel je idd kan zien dat hij zelfs daarbij nog niet weet hoe de vork nu eigenlijk aan de steel zit.
ik vind hem onzeker overkomen dus, en juist helemaal niet dominant.