Moderator: moderatorteam

Hahahaha dank je voor de steunende woordenLongFields schreef:Ga d'r maar aanstaan over een paar weken, 15 pups die al ravottende door je kamer lopen te racen, pies en poep overal achterlatend.
Maar nu kun je nog "genieten" van de relatieve rust.
Het zijn prachtpups, zijn ze allemaal een beetje op hetzelfde niveau qua gewicht of zijn er die duidelijk voor of juist achter lopen?
Wat waren de geboortegewichten?
Beiden, we laten ze in 2 ploegen bij Hiddink drinken en voeren bij met de hand. Hiddink doet het perfect, wij zijn zo trots op haar!LongFields schreef:Lekker dat ze het zo goed doen allemaal.
Laat je ze in "ploegen" drinken, of moet je ze ook nog zelf met de hand bijvoeren?
Hiddink doet het goed volgens mij, knappe mama!
Is het 's nachts ook nog te doen of voer je zelf alleen overdag bij?Hiddink schreef:Beiden, we laten ze in 2 ploegen bij Hiddink drinken en voeren bij met de hand. Hiddink doet het perfect, wij zijn zo trots op haar!LongFields schreef:Lekker dat ze het zo goed doen allemaal.
Laat je ze in "ploegen" drinken, of moet je ze ook nog zelf met de hand bijvoeren?
's nachts voeren we bij indien nodig, ze worden dan nog steeds omgewisseld. Het is dus een soort van vol-continue-dienstLongFields schreef:Is het 's nachts ook nog te doen of voer je zelf alleen overdag bij?Hiddink schreef:Beiden, we laten ze in 2 ploegen bij Hiddink drinken en voeren bij met de hand. Hiddink doet het perfect, wij zijn zo trots op haar!LongFields schreef:Lekker dat ze het zo goed doen allemaal.
Ik zou ook trots zijn op een moeder met 15 puppen die het zo goed deed, helemaal terecht hoor!![]()
![]()
Nou ik ben een beetje bang dat dan de kleintjes niet aan de beurt komen er zitten een nl stel zuipschuiten bij!Rosita Compagner schreef:Wow, wat en werk. Regelt dat zichzelf niet, die ploegen om te drinken? Dan hoef je ze niet meer in een mandje te stoppen. Ik heb dat trouwens één keertje geprobeerd ivm foto's maken en wegen, even een paar pups in een schoenendoosje in de werpkist. Moeders sleurde die pups rap het doosje uit.
Ja met ons eerste nest hield ik de snelle jongens even apart, zodat de wat minder snelle goed aan hun trekken kwamen, en dat ze allemaal redelijk gelijk op groeide.Hiddink schreef:Nou ik ben een beetje bang dat dan de kleintjes niet aan de beurt komen er zitten een nl stel zuipschuiten bij!Rosita Compagner schreef:Wow, wat en werk. Regelt dat zichzelf niet, die ploegen om te drinken? Dan hoef je ze niet meer in een mandje te stoppen. Ik heb dat trouwens één keertje geprobeerd ivm foto's maken en wegen, even een paar pups in een schoenendoosje in de werpkist. Moeders sleurde die pups rap het doosje uit.![]()
Hiddink komt af en toe kijken bij het wegen, maar ze vetrouwd ons en is volgens mij blij met de hulp

mee eens, mar is jammer als zo'n beestje in het geweld van de zwaargewichten steeds het onderspit moet delven. Maar ze heeft het inmiddels in de gaten hoor groeit niet hard maar wel gestaag.Rosita Compagner schreef:Van mijn 7 pups is eentje beduidend kleiner. Toen ik daar achter kwam dacht ik ook dat ik haar moest helpen....... Wanneer de grote pups sliepen legde ik haar extra aan bij de moeder.
Nou, deze goede bedoelingen heeft ze me rap afgeleerd, madam kon heel goed voor zichzelf zorgenZe is nog steeds de kleinste maar ja, iemand moet dat toch zijn?
Hier onze 'benjamin' Romy
We waren al tevreden geweest met een zaalvoetbalteam, maar is idd een voetbal elftal met reserves geworden.fritzie schreef:Geweldig 15 van die mormeltjes. Ziet er toch wel erg leuk uit. Hiddink, in één keer een compleet elftal met reserves, tja,of was de naam ergens anders van afgeleid (vast wel).
Nou succes in ieder geval de komende tijd. 15 pups, daar heb je toch wel een dagtaak aan? Maar wel leuk.[/url]