Ik was vanochtend klaar met de training, liep met mn moeder naar de auto, toen opeens een behendigheidstrainster van het veld afkwam (zij was ringmeester in de ring waar ik parcoursbouwer was vorige week)... Er was in die les een vrouw met 2 honden, die geen zin had om met allebei te lopen, of ik er eentje wilde doen
Mn moeder dus Jamey mee naar huis genomen en ik daar gebleven en voor het eerst zelf een hond gestuurd met behendigheid... Viel nog best wel tegen

De hond kende alle hindernissen, maar hij ging bij mij onder de band door, in plaats van erdoorheen, stoppen voor hoogtesprongen, bovenop de schutting stilstaan, langs de tunnel, problemen met wissels, paaltjes overslaan, en dat soort acties...
Nou moet ik ook zeggen dat ik dus geen flauw idee had van waar ik mee bezig was

Kreeg wel steeds aanwijzingen en het ging steeds beter, (vooral toen ik een extra lekker koekje kreeg

), maar het viel toch wel tegen
Weet nu wel hoe een hond die alles kent over de hindernissen gestuurd moet worden... In theorie dan :N:
Was overigens wel eenmalig hoor

Alleen als het toevallig nog ene keer zo loopt dat ze met zo weinig in de les zitten en de dochter van de eigenaresse niet kan, mag ik nog een keertje met die hond lopen