mon65 schreef:Chihuahua schreef:Nou, ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat dan erg vreemd vind, ik betaal 250 euro voor een keizersnede, ik denk dat ik bij een andere arts midden in de nacht ook hooguit 500 kwijt zou zijn.
Ze mogen echt niet zomaar vragen wat ze willen hoor.
Ik heb in mei 700 euro betaald voor een keizersnede bij mijn Mastiff (op zaterdag, dus weekeindtarief), dus waarom zou Frank geen 800 euro betaald kunnen hebben? Misschien moet je iets minder snel conclusies trekken!
Verder moet ik even kwijt dat ik me echt rot erger aan de reakties van bepaalde mensen op dit topic. Ik ken Frank niet, heb geen idee of hij goed
is voor zijn dieren en ik ben niet op de hoogte van de verhalen die hier kennelijk de ronde doen. Ik zou ook geen nestje willen fokken op de manier waarop Frank het doet, maar
is dat een reden om hem hier tot de grond toe af te branden? Ook bij de Mastiffs gebeuren zaken die ik anders zou doen. Gewoon met stamboomhonden (waarbij alle testen en onderzoeken zijn gedaan) en mensen die lid zijn van de rasvereniging en soms al jaren fokken. Dus ga nou niet vertellen dat Frank het zo slecht doet.
Over uiterlijk van een hondje valt te twisten, maar dat
is persoonlijk. Iedereen moet vooral een hond nemen die hem/haar aanstaat. Gezondheidsonderzoeken vind ik wel belangrijk, maar zijn helaas geen garantie voor een gezond hondje. Degenen die hier het hardst schreeuwen zijn volgens mij geen haar beter dan Frank, het enige verschil
is dat hun honden kennelijk wel een stamboom hebben, maar doen dus ook de gezondheidsonderzoeken niet (of niet allemaal).
Ik dacht dat een forum was bedoeld om kennis met elkaar te delen en informatie uit te wisselen. In mijn ogen komt het nu over alsof (bijna) iedereen probeert Frank te onthoofden. Aan de andere kant begrijp ik uit de reakties dat Frank deze "hetze" wel had kunnen verwachten, dus
is het misschien niet slim geweest dit topic te starten.
edit: typo