Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Weer slopen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

DogoDonna
Actief

Weer slopen

Ongelezen bericht door DogoDonna »

Donna bleef overal keurig af en kan (kon) goed alleen zijn en dan gaat het over max. 4 uur achter elkaar dat ze dan alleen is.

We hebben (na even sparen) een biabed gekocht en nu raad je het al :ok: die heeft ze dus kapot gemaakt, en stuk eruit gebeten :devil: . Ze was maar 20 minuten alleen??? dat zou ze makkelijk moeten kunnen gezien haar gedrag voorheen??
Nou kan ik wel een nieuwe hoes bestellen, maar het houdt wel een keer op natuurlijk.

Wat zou hier nou de oorzaak van zijn, ze is trouwens 14 maanden en een behoorlijk puper dat wel, maar ondanks dat gedroeg ze zich voor heen super :denken:
Dogo's zijn geweldig
Afbeelding
balouh
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door balouh »

Jee ,da's lullig !!
Dat is ook altijd onze angst geweest , dat alles geslopt ging worden als Balou alleen is.
Balou is nu bijna 10 maanden en heeft werkelijk nog nooit iets gesloopt zelfs nog geen speeltje (ja, ja wij hebben mazzel gehad wat dat betreft)en ik hoop ook niet dat hij het nog gaat doen.
Heeft hij daarna nog wat gesloopt of is het hierbij gebleven??
Misschien beviel het meneer niet ??
balouh
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door balouh »

Sorry , het is een zij
Beviel het biabed haar niet??
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Je titel is weer slopen...dat betekent dat ze gesloopt heeft voorheen?
Als de hond een keer wat stuk maakt zou ik me er niet druk om maken.Het is lullig, maar meer ook niet. Mijn honden zijn allebei geen slopers en kunnen goed alleen zijn, maar ook Laika heeft een keer een dekbed gesloopt en een mand in stukjes versnippert. Als dingen eens een keer gebeuren is er wat mij betreft geen paniek.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
DogoDonna
Actief

Eline* schreef:Je titel is weer slopen...dat betekent dat ze gesloopt heeft voorheen?
Als de hond een keer wat stuk maakt zou ik me er niet druk om maken.Het is lullig, maar meer ook niet. Mijn honden zijn allebei geen slopers en kunnen goed alleen zijn, maar ook Laika heeft een keer een dekbed gesloopt en een mand in stukjes versnippert. Als dingen eens een keer gebeuren is er wat mij betreft geen paniek.
Ze was als pup echt een sloper en zat dus in een bench als ze alleen was. Een vloerkleed was de pineut, maar de oorzaak was eigenlijk heel simpel. Ze had een flostouw en die kwam onder de tafel terecht, ze kon er niet meer bij, ik denk dat ze gewoon met het kleed door geflost heeft. De bench dicht hebben we op den duur afgewisseld met de bench open om haar te testen en dat ging eigenlijk heel goed. Ze wilde nog wel eens een handoek te grazen nemen, maar als ik er een werpketting over hing bleef ze er vanaf, en na een poos liet ze zelfs zonder ketting de handdoek met rust.

Geen zorgen maken dus?
Dogo's zijn geweldig
Afbeelding
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

Was het wel de goede kleur :denken:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ik merk aan sam dat hij niks sloopt als er niks nieuws is, maar als ik een neiuwe mand of iets anders heb dan sloopt hij het.

vorig jaar kerst heeft hij een nieuwe pluche mand gehad. 3 nachten ging het goe en de 4e nacht hadden we een schuimrubbersneeuwregen in de kamer. ook de kerstklokken moesten eraan geloven.

zo ook zijn mat die hij vanaf pup heeft. daar zal hij niet aankomen, totdat ik hem ergens anders neerleg (bijvoorbeeld in zijn bench.) dan kan ik ervan uitgaan dat hij hem sloopt.

misschien is jouw hond net zo'n omgekeerde boer als die van mij (wat de boer niet kent dat vreet ie wél!)

over lola kan ik niks zeggen. die is jong en aan het wisselen en vreet dus alles op wat ze pakken kan.
Afbeelding
DogoDonna
Actief

Ca Cajuina schreef:Was het wel de goede kleur :denken:

:boos: HAHAHA BIJDEHANDJE !!!

Maar ik ga toch gewoon weer een bruine hoes bestellen :pffff:
Dogo's zijn geweldig
Afbeelding
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

DogoDonna schreef:
Ca Cajuina schreef:Was het wel de goede kleur :denken:

:boos: HAHAHA BIJDEHANDJE !!!

Maar ik ga toch gewoon weer een bruine hoes bestellen :pffff:
:mrgreen:
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
DogoDonna
Actief

massam schreef:ik merk aan sam dat hij niks sloopt als er niks nieuws is, maar als ik een neiuwe mand of iets anders heb dan sloopt hij het.

vorig jaar kerst heeft hij een nieuwe pluche mand gehad. 3 nachten ging het goe en de 4e nacht hadden we een schuimrubbersneeuwregen in de kamer. ook de kerstklokken moesten eraan geloven.
HHmm :denken: dat vloerkleed was ook nieuw. Tja mischien pikt ze het niet als iets NIET haar geur heeft en beschouwt ze dat als 'indringer' ??
Maar ze ging er wel inliggen en lekker op een botje knabbelen :roll: Raar beest is het wel hoor, in veel dingen is ze echt een joker :mrgreen:
Dogo's zijn geweldig
Afbeelding
Arjanne
Actief

Ongelezen bericht door Arjanne »

Misschien is ze weer in een testfase. Kijken hoever ze kan gaan. Iets nieuws dat geplaatst werd bij het haar bekende meubilair kon ze misschien niet weerstaan??? :wink:
Groetjes van Arjanne..

Afbeelding
Rust zacht lief teckelmannetje, dank je voor de fijne tijd die we hadden.
We zullen je nooit vergeten Timo.
19-01-2004 / +26-08-2010
DogoDonna
Actief

Arjanne schreef:Misschien is ze weer in een testfase. Kijken hoever ze kan gaan. Iets nieuws dat geplaatst werd bij het haar bekende meubilair kon ze misschien niet weerstaan??? :wink:
We hebben haar op de dag des onheils ook verder genegeerd. Meteen de rangorde heel duidelijk maken. Ik herken wel vaker testfases bij d'r. Die zijn gelukkig steeds korter en minder vaak :wink: Maar ze blijft een puper :roll:
Dogo's zijn geweldig
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”