Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gevonden!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

rosie
Actief

gevonden!

Ongelezen bericht door rosie »

omdat arco een heel gevoelige maag en darmen heeft staat hij op dieetvoeding, geen problemen meer!
enkel zijn snoepjes, en die zijn toch ook heel belangrijk, waren tot hiertoe niet up to date!
ofwel mocht hij ze niet, ofwel kreeg hij er onzettende diarre van, of zijn windjes waren echt niet te luchten :wink: al bij al het goede tussendoortje was nog altijd niet gevonden.
tot hij in een grote dierenspeciaalzaak een koekje kreeg omdat hij zo braaf was, wonder bij wonder slokte hij het koekje binnen alsof hij een biefstukje kreeg!
arco is heel kieskeurig en lust niet veel, dus ik gevraagd wat voor koekje hij had gekregen, bleek het zalm te zijn!!
nadat hij meerdere keren was beloond met zulke koekjes was er nog steeds geen sprake van diarree!
dus.....heb ik de ideale beloning gevonden, zalm voor mijn hond :denken:
zijn er misschien nog mensen die een hond hebben met zwakke darmen? wat geven jullie voor tussenoortjes aan jullie hond??
groetjes rosie
binno
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador
maltezer
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door binno »

Eén van onze honden had vroeger ook chronische darmproblemen. Sinds we Duck geven is het een stuk beter geworden. De gewone letterkoekjes (NicNac) geven geen problemen en ook de zwarte beentjes (soort Munchy) die meestal per 100 in een pak verkocht worden worden heel goed verteerd. Je kan ze ook makkelijk in stukjes breken. Ze bestaan in meerdere kleuren, maar ik heb het idee dat het alleen met de zwarte zo goed gaat. Die zijn wel het moeilijkst te vinden...
Maar als mijn vermoeden juist is, hebben ze deze wel in de winkel waar je de zalmsnoepjes haalt...(Melsele ?) :wink:
Afbeelding
Moos (labrador) Gian (maltezer)
rosie
Actief

Ongelezen bericht door rosie »

binno schreef:Eén van onze honden had vroeger ook chronische darmproblemen. Sinds we Duck geven is het een stuk beter geworden. De gewone letterkoekjes (NicNac) geven geen problemen en ook de zwarte beentjes (soort Munchy) die meestal per 100 in een pak verkocht worden worden heel goed verteerd. Je kan ze ook makkelijk in stukjes breken. Ze bestaan in meerdere kleuren, maar ik heb het idee dat het alleen met de zwarte zo goed gaat. Die zijn wel het moeilijkst te vinden...
Maar als mijn vermoeden juist is, hebben ze deze wel in de winkel waar je de zalmsnoepjes haalt...(Melsele ?) :wink:
juist ja, ik zal eens kijken of ik der ook die zwarte beentjes zie! bedankt!!
groetjes rosie
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

ookhier een hond die nogal snel aan de dunne is

Als beloning krijgt ze rodi worst en dat gaat goed
Yuno
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Yuno »

Mijn oudste reu heeft ook zeer gevoelige darmen, veroorzaakt door een gluten-allergie. Aangezien bijna alle hondenkoekjes gemaakt worden uit granen, was het voor mij ook erg zoeken naar beloninkjes.

Op aanraden van een eigenaar met hond met gluten-allergie heb ik de Henne zalmsnacks gekocht. Wonder boven wonder heeft hij geen enkele vorm van buikpijn vertoont, puur omdat het een 100% visproduct is. Voor mij een absolute uitkomst.

En Yuno had inderdaad geen enkel probleem om het naar binnen te werken... :wink:
Groetjes Lilian, Yuno en Dano*
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”