Heeft iemand hier ervaring mee???
Het is van de fabrikant Sorbo en 100% natuurlijk.
Groetjes Anneke

Moderator: moderatorteam
Ik ken Sorbo alleen van schoonmaakspul zoals schuursponsjes, afwasborsteltjes en zo. Zou daar geen antivlooienspul van durven te riskeren.danja schreef:Kent iemand dit merk het hangt in de supermarkt bij de dierenafdeling.
Groetjes Anneke
Ik zag vandaag toevallig op een pakje kauwstaafjes staan dat Sorbo daarvan de fabrikant van is!Neeltje schreef:Ik ken Sorbo alleen van schoonmaakspul zoals schuursponsjes, afwasborsteltjes en zo. Zou daar geen antivlooienspul van durven te riskeren.danja schreef:Kent iemand dit merk het hangt in de supermarkt bij de dierenafdeling.
Groetjes Anneke
Ik gebruik pipetjes van Frontline. Waarschijnlijk 'tig keer duurder, maar het werkt.
ik heb er ook nog nooit van gehoord en ze verkopen het hier ook nergens.... ik gebruik frontline en daar ben ik heel tevreden overdanja schreef:Nou, heb ik weer gebruik je iets nieuws van Sorbo anti vlo en 100% natuurlijk staan de blaren in hun nekkies.
Ik heb Sorbo meteen aangeschreven en het goedje teruggestuurt.
Ben benieuwd of ze nog wat laten horen.
De tekst Best for your friend mogen ze ook wel van de verpakking verwijderen.![]()
De blaren zijn nu opgedroogd en nu hebben ze korstjes. Ik laat het nu nog even rusten en dan kam ik het eruit.
Groetjes Anneke