Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
fenomenaal vreemde gedraging met wellicht medisch tintje
Moderator: moderatorteam
-
linlin
fenomenaal vreemde gedraging met wellicht medisch tintje
het fenomeen trevor heeft iets raars uitgehaald vannacht: op zijn kussen gepiest, in zijn slaap, denk ik.
nou kan ik dat bij medisch neerkalken, maar ik vermoed geen medisch probleem als bijvoorbeeld incontinentie. dat begint met wat druppeltjes, en dit was gewoon een flinke pies.
hij heeft het de dag ervoor flink druk gehad, en was woest aan het dromen.
die pies maakt me niet uit, hoor, maar voordat ik iets over het hoofd zie: iemand een idee of hier een probleempje is?
nou kan ik dat bij medisch neerkalken, maar ik vermoed geen medisch probleem als bijvoorbeeld incontinentie. dat begint met wat druppeltjes, en dit was gewoon een flinke pies.
hij heeft het de dag ervoor flink druk gehad, en was woest aan het dromen.
die pies maakt me niet uit, hoor, maar voordat ik iets over het hoofd zie: iemand een idee of hier een probleempje is?
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
-
linlin
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
incontinentie.begind niet altijd met druppelen hoor
onze herder vroeger ging van de 1 op de anderre dag heel zijn blaas leeg snachts
ook met een blaasondsteking is het niet altijd zo dat ze de hele dag door kleine plasjes doen
soms doed dat zo pijn dat ze het juist op houden
en in de slaap als de boel ondspand het eruit komt
maar het kan natuurlijk ook gewoon eenmalig zijn
maar zeker iets om in de gaten te houden
onze herder vroeger ging van de 1 op de anderre dag heel zijn blaas leeg snachts
ook met een blaasondsteking is het niet altijd zo dat ze de hele dag door kleine plasjes doen
maar het kan natuurlijk ook gewoon eenmalig zijn
maar zeker iets om in de gaten te houden
-
linlin
oke, goed dat ik dat weet.twinkeltje schreef:incontinentie.begind niet altijd met druppelen hoor
aha. zie je nou wel, altijd eerst aan de forummers vragen!ook met een blaasondsteking is het niet altijd zo dat ze de hele dag door kleine plasjes doen
dankjewel voor je adviezen, ik zal hem met argusogen in de gaten houden! anders ga ik vanmiddag voor de zekerheid even met een potje pies naar de dierenarts
-
chrico
- Zeer actief
De pies na laten kijken kan noooit kwaad. Scar leegt ook af en toe zijn blaas spontaan. Dat doet hij een paar dagen achter elkaar en dan is het weer over zonder dat hij verder medische klachten heeft.
(ik zou alleen liever de Trevor plasjes hebben dan die van Scar
)
(ik zou alleen liever de Trevor plasjes hebben dan die van Scar
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
-
miekmiek
Tommie heeft het vroeger heel vaak gehad. Door zijn drinkprobleem dronk hij teveel en in zijn slaap liet hij het dan wel eens lopen.
Was wel heel zielig, werd hij wakker in zijn eigen plas, begreep hij niets van en vond hij helemaal niet prettig.
Misschien dat trevor door het warme weer ook wat te enthousiast is geweest met drinken, dit in combinatie met een spannende droom kan natuurlijk ook voor een ongelukje zorgen.
Was wel heel zielig, werd hij wakker in zijn eigen plas, begreep hij niets van en vond hij helemaal niet prettig.
Misschien dat trevor door het warme weer ook wat te enthousiast is geweest met drinken, dit in combinatie met een spannende droom kan natuurlijk ook voor een ongelukje zorgen.