weet niet of ik het goed begrepen heb hoor.. maar dacht ergens gelezen te hebben dat je wel binnen een aantal jaren een nestje gefokt moet hebben anders wordt je kennelnaam weer vrijgesteld ofzo???Caramba schreef:hartstikke bedankt voor het antwoord.
ik wil namelijk over een paar jaar, als ik groter woon en voldoende kennis heb over het fokken van schnauzers , misschien ooit een nestje fokken , maar dan wel met kennelnaam... en nu weet ik dat ik hem gewoon kan aanvragen.... thanx!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kennelnaam en kruisingen
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Caramba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzers
Zwarte Russische Terriër
Riesenschnauzer zwart - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
nee hoor, dat is niet zo,malinois schreef:weet niet of ik het goed begrepen heb hoor.. maar dacht ergens gelezen te hebben dat je wel binnen een aantal jaren een nestje gefokt moet hebben anders wordt je kennelnaam weer vrijgesteld ofzo???Caramba schreef:hartstikke bedankt voor het antwoord.
ik wil namelijk over een paar jaar, als ik groter woon en voldoende kennis heb over het fokken van schnauzers , misschien ooit een nestje fokken , maar dan wel met kennelnaam... en nu weet ik dat ik hem gewoon kan aanvragen.... thanx!
er zijn ook genoeg mensen die de kennelnaam alleen om economische redenen (hondenbelasting) hebben en die dus nooit een nestje fokken.....
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ja daarom juist, dacht het ergens gelezen te hebben.... ik ga het es opzoeken...crutz schreef:nee hoor, dat is niet zo,malinois schreef:weet niet of ik het goed begrepen heb hoor.. maar dacht ergens gelezen te hebben dat je wel binnen een aantal jaren een nestje gefokt moet hebben anders wordt je kennelnaam weer vrijgesteld ofzo???Caramba schreef:hartstikke bedankt voor het antwoord.
er zijn ook genoeg mensen die de kennelnaam alleen om economische redenen (hondenbelasting) hebben en die dus nooit een nestje fokken.....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi