Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zwemplekken gezocht!
Moderator: moderatorteam
Zwemplekken gezocht!
Ik ben op zoek naar plekjes waar je hond mag zwemmen! Nergens mag dat bijna en ALS ik dan iets heb, is het niet bij mij in de buurt. Ik woon vlakbij Breda, dus iemand tips?? Of in ieder geval mooi wandelroutes om te lopen??
Liefs, Maartje
Liefs, Maartje
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Bij de Loonse en Drunense duinen bij Waalwijk heb je een wandelroute waar honden los mogen lopen. Halverwege de route is er een ven waar honden mogen zwemmen. http://www.hondenwandelweb.nl/brabant/l ... inen.shtml
Bij Breda heb je ook de Galderse Meren, maar daar mogen honden alleen in de winter komen. http://members.brabant.chello.nl/~r.kuiten/galderse.htm
Bij Breda heb je ook de Galderse Meren, maar daar mogen honden alleen in de winter komen. http://members.brabant.chello.nl/~r.kuiten/galderse.htm
Groetjes van Charlotte

- de leeuw
- Actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Zwemplekken gezocht!
het zusje van sam woont in Hank. dat is best in de buurt bij jou.Maartje-Sho schreef:Ik ben op zoek naar plekjes waar je hond mag zwemmen! Nergens mag dat bijna en ALS ik dan iets heb, is het niet bij mij in de buurt. Ik woon vlakbij Breda, dus iemand tips?? Of in ieder geval mooi wandelroutes om te lopen??
Liefs, Maartje
daar zijn we wezen wandelen in de Aakvlaai. daar is ook een groot meer ofzo.
heel mooi daar!
ik weet zo niet waar het precies is, maar de naam is zo raar dat je bij google vast wel een routebeschrijving kan vinden

- de leeuw
- Actief
Re: Zwemplekken gezocht!
Klopt hoor, de Aakvlaai ligt net buiten Hank, in de Biesbosch, daar kun je je hond prachtig laten ravotten.massam schreef:Maartje-Sho schreef:het zusje van sam woont in Hank. dat is best in de buurt bij jou.
daar zijn we wezen wandelen in de Aakvlaai. daar is ook een groot meer ofzo.
heel mooi daar!
ik weet zo niet waar het precies is, maar de naam is zo raar dat je bij google vast wel een routebeschrijving kan vinden
Aakvlaai is dus geen plaatsnaam, maar zo wordt dit stuk natuurgebied hier genoemd.
Ligt trouwens wel verder van st. Willebrord dan Raamsdonksveer hoor,

Groetjes Rianne en een knuf van Boomie
-
- Zeer actief
- de leeuw
- Actief
Ja hoor, ik heb er deze zomer samen met hond en kids gezwommen.Brigitte schreef:Kun je daar zelf ook het water in?de leeuw schreef:Bij de watertoren tussen Oosterhout en Raamsdonksveer, (aan de A27)
mag je hond zwemmen. Mooi schoon water.
Er komen daar veel honden. Echt gezellig.

Groetjes Rianne en een knuf van Boomie
-
- Zeer actief
Oh fijn, bedankt voor je antwoordde leeuw schreef:Ja hoor, ik heb er deze zomer samen met hond en kids gezwommen.Brigitte schreef:Kun je daar zelf ook het water in?de leeuw schreef:Bij de watertoren tussen Oosterhout en Raamsdonksveer, (aan de A27)
mag je hond zwemmen. Mooi schoon water.
Er komen daar veel honden. Echt gezellig.