Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mot met ursula

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

linlin

mot met ursula

Ongelezen bericht door linlin »

man paul is de afgelopen weken bijzonder veel weggeweest. ursula moet het dus met mij doen.

en dat botst een beetje. in het bos was ik gisteren erg streng tegen haar. had tabak van dat uuurenlang wachten tot mevrouw klaar was met jagen, dus ze moest naast mij lopen langs haar geliefde jachtvelden.

daar was ze niet blij mee. vervolgens wilde ze bij de volgende wandeling niet komen, ze stond kattenstront te happen. dus haar opgehaald en weer streng gedaan.

kom ik thuis, met een chagrijnige ursula, kijkt ze me aan, draait een dikke pies, klimt op de bank en loert me weer gemeen aan.

rotwijf :boos: ! ik heb niks gezegd, want het piesen was al gebeurd. heb wel een parfummetje van mij gepakt en eroverheen gespoten. zo.

toen we haar net hadden, flikte ze dat ook wel 'ns, als man paul er niet was. dacht dat we dat gehad hadden, maar nee.

vandaag extra leuke dingen met haar buiten doen. want ook lin is de baas. en een leuke baas.

goed gedacht en goed gedaan?
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Sorry Lin, die meid is hilarisch :smile: :smile: :smile:
AfbeeldingAfbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: hahaha die mutsen ook he
maar je hebt het goed gedaan hoor
zie het alleen al voor me
:mrgreen:
Afbeelding
Gast

Re: mot met ursula

Ongelezen bericht door Gast »

linlin schreef:goed gedacht en goed gedaan?
ik zou haar in zo'n geval niet op de bank laten een paar weken lang. ik zou haar ook laten werken voor alles.
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Hey Linlin,

In ieder geval een goed idee om leuke dingen met haar te doen, want jij moet voor haar natuurlijk wel interessant zijn. En verder madam zeker niet op de bank laten of andersoortig van dit soort rechten, waarmee zij wel eens zou kunnen denken dat jullie "gelijk" zijn en zij die dingen dus kan flikken. Maar ja, eigenwijs zijn is natuurlijk typerend voor een mormel. :mrgreen: :ok:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Gut.....wat ben jij streng tegen dat arme meisje :wink: :mrgreen:
linlin

Martijn schreef:Cleo is ook van het jagen. Misschien moeten we eens kijken of we ergens jachttraining kunnen doen om het in hanteerbare vormen te buigen?
voor mijn geestesoog verschijnen een ongeruste martijn en lin, die 'uuuursulaaaaaa' en 'cleeeeooooo' roepend werkelijk urenlang door de bossen sjouwen. en het regent dan vast ook nog. van die miezerregen. en het begint al te schemeren. :smile:

want we hadden al snel ruzie met de dames en heren die de jachttraining verzorgden en gingen het gewoon op ons eigen houtje doen. vandaar.
Laatst gewijzigd door linlin op 14 sep 2004 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
linlin

zou het kunnen, overigens, die vreselijke drang tot jagen begrensd te krijgen? :denken:
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

Prachtig stukje geschreven Lin, wederom. :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Baily

Ongelezen bericht door Baily »

linlin schreef:zou het kunnen, overigens, die vreselijke drang tot jagen begrensd te krijgen? :denken:
Ik verwacht het niet.................. :smile: Als je de oplossing hebt hou ik me aanbevolen......................... :roll:
Tarz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel

Ongelezen bericht door Tarz »

Martijn schreef:Cleo is ook van het jagen. Misschien moeten we eens kijken of we ergens jachttraining kunnen doen om het in hanteerbare vormen te buigen?
Hoe ga jij daar mee om en wat doet Cleo dan precies? (heeft ze nog oog voor jou of is ze echt alleen maar bezig met jagen?)
Chaya heeft het namelijk ook heel erg. Ik laat haar gewoon gaan en beloon haar als ze terug komt. Ook probeer ik haar terug te roepen wanneer ik zie dat ze een jachthouding aanneemt, maar dat is niet altijd een succes...
Groetjes Rob
Tarz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel

Ongelezen bericht door Tarz »

linlin schreef:zou het kunnen, overigens, die vreselijke drang tot jagen begrensd te krijgen? :denken:
Chaya deed vooral veel jagen omdat het niet mocht. Jagen vind ze sowieos geweldig hoor, maar ik merk wel dat ze het minder doet nu ik het toe laat. Nu is ze maar eventjes de hort op terwijl ze een tijdje geleden (toen het niet mocht en ik haar probeerde te vangen :roll: ) veel langer wegbleef.
Groetjes Rob
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Whahahahahahahaha!!! Geweldig verhaal!!! Ik ken het ewel. als ik veel weg bent wordt Huts ook erg sjaggie. Iedereen moet het dan ontgelden, vooral Deur. Makkelijk slachtoffer he. Gelukkig houdt ze haar behoefte wel op :mrgreen: . Goed opgelost denk ik!
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

linlin schreef:
voor mijn geestesoog verschijnen een ongeruste martijn en lin, die 'uuuursulaaaaaa' en 'cleeeeooooo' roepend werkelijk urenlang door de bossen sjouwen. en het regent dan vast ook nog. van die miezerregen. en het begint al te schemeren. :smile:

want we hadden al snel ruzie met de dames en heren die de jachttraining verzorgden en gingen het gewoon op ons eigen houtje doen. vandaar.
haha, dat zag ik ook meteen voor me! :mrgreen:
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Ongelezen bericht door vinkje »

Ik vind het een leuk verhaaltje Lin en moet er echt om lachen sorry, Ursula is een pittig hondje, IK zie het helemaal voor me, hoe ze snel een plas doet en dan triomfantelijk op de bank gaat liggen. :mrgreen: :smile:
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Re: mot met ursula

Ongelezen bericht door vinkje »

sypke schreef:
linlin schreef:goed gedacht en goed gedaan?
ik zou haar in zo'n geval niet op de bank laten een paar weken lang. ik zou haar ook laten werken voor alles.
Werken voor alles, en wat moet Lin haar dan laten doen, stofzuigen, stoffen, de was ophangen, koffie zetten, bedden opmaken. Hihihi :smile: :smile: :smile: :mrgreen:
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
puk
Zeer actief

Ongelezen bericht door puk »

:mrgreen: :mrgreen: :smile:
Afbeelding
groetjes anja en birka
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”