Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar in de omgeving van Maastricht kun je dan terecht met loslopende honden?? Ik weet alleen van een gebied bij slot Pietersheim, en dan natuurlijk het losloopgebiedje op de Sint Pietersberg in Maastricht.
Ben erg geinteresseerd in andere gebieden. Ik kom nog wel eens in M'tricht omdat mijn ouders daar nog wonen.
Woon dan wel niet in Mestreech, maar wèl in (midden) Limburg, dus kan misschien best 's een keertje meewandelen Overigens kun je hier bij mij in de buurt ook heerlijk wandelen hoor!
Groetjes Neeltje 2
Ik heb me net aangemeld op dit Forum en lees nu deze berichten. Ik woon in de wijk Amby en als er iemand is die gezellig met mij en mijn 2 Mechelse Herders wil wandelen, heel graag.
Met vriendelijke groet,
Heidi uit Maastricht
getrouwd met Patrick, mama van Youri van 15, Nicky van 12, Terry van 8 en Indy van 5.
Baas van Pepsi de kat en van Ascha en Digger, allebei Mechelse Herders
heidi-steven@home.nl
Wat een snelle reactie! Welke hond(en) heb je, het foto'tje is maar klein. Ik gok op een bouvier? Reu of teef want mijn teef moet een dezer dagen loops worden. Op welke dagen en tijden kan jij? Ik ga het liefst tussen 9 en 3 als de kinderen op school zijn. Maar in het weekend kan ik vaak ook.
Heb jij voorkeuren voor een bepaald gebied?
Ben benieuwd.
Met vriendelijke groet,
Heidi uit Maastricht
getrouwd met Patrick, mama van Youri van 15, Nicky van 12, Terry van 8 en Indy van 5.
Baas van Pepsi de kat en van Ascha en Digger, allebei Mechelse Herders
heidi-steven@home.nl
Ik lees nog steeds mee Inmiddels dan wel met twee honden reuen Misschien laat ik Rataplan thuis om Obelix wat meer alleen te laten spelen met honden. Obelix is nu een half jaartje oud.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Hallo, wij wonen in Noord-Limburg, maar willen best een keer naar het zuiden komen. Ik las een datum in september, maar inmiddels is het half december. Komt er nog een nieuwe datum in december of 2005? Als ik kan, dan ga we graag mee. Tot ziens Petra & Bayo ?!?
Klopt ik heb een Bouvier, een teefje met de naam Devlin. Ze is meestal zo gek als een deur en gedraagt zich het beste in een groep. In een 1 op 1 situatie gaat ze altijd onwijs lopen brassen.
Ik kan op door de weekse dagen niet en op zondag ook niet. Alleen de zaterdag blijft er dan nog over.
Groetjes,
Frederique
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie