zoe schreef:Marieke* schreef:Wij hebben ze op 1 maaltijd brokken gezet, en de rest vlees.
In het puppypakket hebben we anderhalve kilo CB meegegeven, informatiefolders en natuurlijk ook de brok die ze hier kregen.
Tot nu toe staan er twee volledig op vers, eentje staat nu nog op vlees en brok, maar dat wordt vlees, 1tje is geheel over naar de brok en 1tje krijgt het nog steeds beiden. Ze zijn vandaag 12 weken geworden

Dankjewel voor je tip

Ik denk dat ik het ook maar zo ga doen!
Ik heb al puppypakketten in huis en doe er dan ook nog vlees bij in de hoop dat de nieuwe baasjes het overnemen. Bij jou is dat dus gebeurd
Zijn jou puppies alweer 12 weken

Wat gaat het toch walgelijk snel allemaal!! Ik las ergens dat het met het moedertje Odette niet zo goed gaat? Jammer zeg! Is er echt niks aan te doen??
Yep de pups van Odette zijn alweer twaalf weken oud. Met Odette gaat het niet zo lekker inderdaad, hoewel het wisselt per dag. Heb wel het idee dat ze nu bij vlagen meer geniet van de pups van Phila (nu drie weken oud) dan dat ze gedaan heeft van haar eigen puppen.
Je kunt er wat aan doen in die zin dat je kunt kijken of het in de hersenen of in de bijnieren zit. Als het in de hersenen zit dan zou je een operatie kunnen doen, maar ja hersenoperaties zijn altijd riskant natuurlijk.
Zit het in de bijnieren dan zou je een chemo kunnen doen waarvan de DA verwachtte dat je er een jaar mee bezig was. Dan krijg je een ander ziektebeeld er voor terug waar ze dagelijks zware medicijnen voor zou moeten hebben. Vooral omdat het nu bij Odette zo snel gegaan is, verwachtte de DA dat het al aardig ver was. Hij was het dan ook met ons eens om niet te gaan behandelen en gewoon goed in de gaten te houden en gewoon haar zoveel mogelijk laten genieten.
MIsschien nog een tip: Bij Duck even kortingsbonnen opvragen voor de nieuwe pupkopers, zodat ze allemaal een kilo gratis kunnen ophalen bij een verkooppunt

Wat men gratis kan krijgen, zal men niet snel overslaan en het zijn toch weer een paar maaltijden extra vlees die ze dan krijgen