Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rossi schreef:Ik zal de agenda ook eens raadplegen. En kom er nog op terug.
Heeft iemand een postcode van iets dat er in de buurt zit? Kan ik op de routeplanner eens kijken hoe ver het is.
Nou is vanuit Friesland haast alles ver....
Het is iig in de buurt van Lelystad, iets er voorbij dacht ik (nou ja; voor mij er voorbij, voor jou ervoor dan ). Dus vanuit Friesland is dat heeeeeeeel goed aan te rijden
Het ligt idd 'iets' voorbij Lelystad, althans als je vanuit die richting komt . Om precies te zijn tussen Kampen en Dronten in. Ik denk dat je vanuit Friesland het beste via Emmeloord of via Zwolle kan rijden.
ik val in herhalingen....gatver!! ik kan net niet op de 24ste, dan hebben we een miniclubshow in arnhem...wij zijn opvulling..of te wel, amy mag optreden, en ik mag plaatjes schieten..sshhiiiitttt
lies schreef:ik val in herhalingen....gatver!! ik kan net niet op de 24ste, dan hebben we een miniclubshow in arnhem...wij zijn opvulling..of te wel, amy mag optreden, en ik mag plaatjes schieten..sshhiiiitttt
. Volgende keer ons niet weer blij maken met een dooie mus hoor
Rossi schreef:Wij kunnen ook.
Is er ook een eetgelegenheid bij?
Geen idee, dat moet Whera weten. Lijkt me wel leuk als we even kunnen zitten ergens.
Ik weet niet of Whera wat weet,maar ik wil wel het weekend daar in de buurt gaan kijken of ik wat kan vinden.
Ik heb er nog nooit opgelet of er iets in de buurt is namelijk,dacht ut niet.
Wel een een leuk veld waar je de zelf meegebrachte spulletjes kan nuttigen,maar tja dan moet wel het weer meezitten
Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
Roggebotzand heeft geen eetgelegenheden in de buurt volgens mij. T'is puur een stuk bos midden in de polder. Een lekker bos, met afwisseling, maar geen eten.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Geen idee, dat moet Whera weten. Lijkt me wel leuk als we even kunnen zitten ergens.
Ik heb geen idee, echt niet. Ik weet de mac donalds in Lelystad en de de rest, ik weet in emmeloord waar je koffie kan drinken maar daar houd het mee op
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ik heb geen idee, echt niet. Ik weet de mac donalds in Lelystad en de de rest, ik weet in emmeloord waar je koffie kan drinken maar daar houd het mee op
Hahahahahahaha, ik dacht, jij als fervent Roggenbotgangster zal het wel weten hahahahahha. Ach, we kunnen zelf ook wat meenemen (picknick tijdens een rustpunt?), en anders vinden we wel wat.
Hahah ben er zegge en schrijven 1x geweest dus ik heb geen idee hoe en wat. Ans (dogluna) komt er vaker dus de info moeten we denk ik bij haar vandaan plukken
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ik weet het Roggebotzand wel te vinden, maar is er een bepaalde parkeerplaats waar wordt afgesproken? Want ik weet eigenlijk alleen die vlak bij de sluis en dan moet je de weg oversteken.
Daar staat volgens mij wel meestal een snackkar, althans dat dacht ik mij te herinneren. Vermoed trouwens niet dat ik daar nou zo'n behoefte aan zal hebben tijdens een wandeling .
Het lijkt me ook leuk om te komen, vanuit apeldoorn is dat best te doen. Maar ik heb momenteel geen hond die ik kan meenemen. Ernie doe ik er geen plezier meer mee, en die kan lang wandelen ook niet echt meer aan (14 jaar).
Chanouc en Farran heb ik allebei geplaatst, maar misschien mag ik die wel meenemen.
Zo als het er nu naar uitziet kan ik wel, maar er kan altijd wat tussenkomen w.b.t. werk.
Dus onder voorbehoud.
teckeltoos schreef:Lijkt mij ook wel leuk....alleen Saar kan beslist niet los. Misschien komen er meer "aangelijnden" ?
Lijkt mij ook wel leuk en Freek kan ook niet los, maar weet niet hoe de rest dat vind, anders kan ik altijd Manager nog meenemen ( die kan ook niet los )
En anders kom ik misschien wel zonder hond kan ik jullie eens ontmoeten.
Groetjes Els
Op zich maakt het niet uit of er aangelijnde honden meelopen, maar ik heb wel Deur bij me, die dus niet ziet of een hond is aangelijnd en agressief kan doen. Hij loopt nogal eens ergens tegen aan (dus ook tegen andere honden ). Dus als hij daardoor een groot risico loopt aangevallen te worden dan kan ik hem beter thuis laten denk ik. Hij doet zelf niets, krimpt helemaal in elkaar als hij afgesnauwd wordt.
Hutsje schreef:Op zich maakt het niet uit of er aangelijnde honden meelopen, maar ik heb wel Deur bij me, die dus niet ziet of een hond is aangelijnd en agressief kan doen. Hij loopt nogal eens ergens tegen aan (dus ook tegen andere honden ). Dus als hij daardoor een groot risico loopt aangevallen te worden dan kan ik hem beter thuis laten denk ik. Hij doet zelf niets, krimpt helemaal in elkaar als hij afgesnauwd wordt.
Dat zou ik heel jammer vinden Jessica, als Deur niet mee kan. Ik neem zelf juist alleen Jari mee omdat ik weet dat Tagor vooral naar vreemde reuen een stuk sjacherein kan zijn.
Aangelijnde honden zijn wat mij betreft ook prima, maar dan hoop ik dat dat moet omdat ze anders de benen nemen.
Ja, ik zou het ook jammer vinden als hij beter thuis kan blijven, want ik denk dat hij het heel erg leuk vind, al die honden. Maar ik wil het anderen ook niet ontzeggen hun hond mee te nemen.
Hutsje schreef:Op zich maakt het niet uit of er aangelijnde honden meelopen, maar ik heb wel Deur bij me, die dus niet ziet of een hond is aangelijnd en agressief kan doen. Hij loopt nogal eens ergens tegen aan (dus ook tegen andere honden ). Dus als hij daardoor een groot risico loopt aangevallen te worden dan kan ik hem beter thuis laten denk ik. Hij doet zelf niets, krimpt helemaal in elkaar als hij afgesnauwd wordt.
Nee hoor Jessica, Freek valt niet aan, maar hij bemoeit zich overal mee als hij los is, vooral als er met stokken gegooid word.
Alles is dan voor Freek.
Neem Deur maar lekker mee hoor, ik denk dat het toch niks voor Freek is.
Groetjes Els