Weet iemand een leuke groep mensen die trainen met hun jachthond omgeving Schouwen Duiveland ?
Met mijn vorige hond, flatcoated, heb ik deze training fanatiek gedaan, maar nu we hier wonen en ik weer een flatGOLDJE heb (kruising dus), gaat het weer kriebelen.
Hoeft helemaal niet iets via de knjv te zijn, als er maar mensen bij zitten die er plezier in hebben en waar het leuk trainen is voor de honden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jachttraining omg. Schouwen Duiveland
Moderator: moderatorteam
- flatgoldje
- Vaste gebruiker
- flatgoldje
- Vaste gebruiker
Nou, lekker veel reacties
, maar alles is goed gekomen.
We zijn maandagavond echt begonnen, na die week ervoor een theorieavond te hebben gehad.
Zo'n 15 jaar geleden heb ik met met mijn vorige flatcoated ook jacht gedaan en jemig wat is er een hoop verandert, of iedereen doet het anders.
Ik ben intussen verhuisd en hier gaat het heel fanatiek, wel leuk en proffesioneel.
Ik train nu in Brouwershaven, klein cluppie, veel aandacht.
Pepper heeft er veel plezier in, dit werd de 1e praktijkles getest en dat zit goed, gelukkig.
In tegenstelling tot e.g en g.g moeten ze hier bij de jacht over het veld kijken ipv omhoog naar de baas, tijdens het volgen.
Nou...geen probleem voor Pepper !
Ik ben weer net zo enthousiast als Pepper en ....leuk, bijna weer maandag !
We zijn maandagavond echt begonnen, na die week ervoor een theorieavond te hebben gehad.
Zo'n 15 jaar geleden heb ik met met mijn vorige flatcoated ook jacht gedaan en jemig wat is er een hoop verandert, of iedereen doet het anders.
Ik ben intussen verhuisd en hier gaat het heel fanatiek, wel leuk en proffesioneel.
Pepper heeft er veel plezier in, dit werd de 1e praktijkles getest en dat zit goed, gelukkig.

In tegenstelling tot e.g en g.g moeten ze hier bij de jacht over het veld kijken ipv omhoog naar de baas, tijdens het volgen.
Nou...geen probleem voor Pepper !

- cindy1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Leuk dat ze het zo leuk vind!flatgoldje schreef:Nou, lekker veel reacties, maar alles is goed gekomen.
Pepper heeft er veel plezier in, dit werd de 1e praktijkles getest en dat zit goed, gelukkig.![]()
Nou...geen probleem voor Pepper !![]()