MARC_S schreef:Hou het wel goed in de gaten. Klinkt mij nl niet goed in de oren. Nu is ze nog niet echt thuis en dus durft ze niet te handelen, maar een punt maken wil ze duidelijk wel. Het zint haar niet.
Hoe is haar houding? Is het tegen jullie of tegen de honden? Mijn hond bijt honden die ik aai, ze trekt het niet. Echte jaloezie komt in mijn ogen niet voor bij honden, tenminste niet in de vorm als die bij mensen te vinden is. Het is eerder iets dat niet gepikt wordt ivm rangen en standen om maar wat te noemen.
Ze is verder toch wel onderdanig naar ons en ook wel naar Cujo (teef) ze hangt erg aan Cujo, doet alles wat Cujo ook doet. Net deed ze het weer en ik gaf haar geen aandacht, toen hield ze op met blaffen, liep weg en kwam terug met een speeltje welke ze voor de neus van Cujo hield... Dus wat ze daar nou weer mee bedoelde?
Verde rhebben ze geen ruzie met elkaar (de teven) Ze heeft vd week wel ruzie gehad met Kenzo, maar dat was omdat ze aan het spelen waren en Kenzo in zn ballen beet

Kenzo pikte dit niet en beet terug en Calsey gaf zich eigenlijk meteen over door op haar rug te gaan liggen.
Kan ik haar het beste negeren als ze dit doet, of moet ik er iets van zeggen?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..