Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
19.15 actienieuws op SBS6
Moderator: moderatorteam
Zat ook vol interesse te kijken gister tot de storing kwam en kijk vanavond weer.
Heb net een felle discussie op een ander forum achter de rug waarbij iemand stelde ,na het doodbijten van een pittje van een vrouw met een epileptische aanval,dat het nu echt tijd werd dat de mensheid inzag dat deze honden een onaanvaardbaar risico waren in de maatschappij en ze er dus niet meer thuishoorde,over kortzichtig gesproken.
Heb net een felle discussie op een ander forum achter de rug waarbij iemand stelde ,na het doodbijten van een pittje van een vrouw met een epileptische aanval,dat het nu echt tijd werd dat de mensheid inzag dat deze honden een onaanvaardbaar risico waren in de maatschappij en ze er dus niet meer thuishoorde,over kortzichtig gesproken.
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
tineke schreef:Zat ook vol interesse te kijken gister tot de storing kwam en kijk vanavond weer.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hoe dom kan zo'n puppykoper zijn. Als er beweerd wordt dat beide ouders een stamboom hebben en de pup daaruit geen heeft omdat hij dan veel meer geld zou moeten kosten klopt er toch iets niet. Als je met het aanvragen van zo'n papiertje een meer dan dubbele prijs kan maken voor hetzelfde pupje ben je toch gek als je dat niet zou doen.
Vraag ik me af of het nog steeds zo is dat een pitbullachtige zelfs als je hem altijd aangelijnd hebt en nog nooit iets raars gedaan heeft zomaar afgepakt en afgemaakt kan worden , alleen omdat ie bepaalde uiterlijke kenmerken en geen stamboom heeft ?
Vraag ik me af of het nog steeds zo is dat een pitbullachtige zelfs als je hem altijd aangelijnd hebt en nog nooit iets raars gedaan heeft zomaar afgepakt en afgemaakt kan worden , alleen omdat ie bepaalde uiterlijke kenmerken en geen stamboom heeft ?
- little-wolf
- Zeer actief
yep dat kan en gebeurd.teckeltoos schreef:Hoe dom kan zo'n puppykoper zijn. Als er beweerd wordt dat beide ouders een stamboom hebben en de pup daaruit geen heeft omdat hij dan veel meer geld zou moeten kosten klopt er toch iets niet. Als je met het aanvragen van zo'n papiertje een meer dan dubbele prijs kan maken voor hetzelfde pupje ben je toch gek als je dat niet zou doen.
-
- Erelid
- Contacteer:
tineke schreef:JA dat gebeurd zeker nog steeds,maar wat ik dus heel verwerpelijk vind is dat deze mensen bewust zonder stamboom fokken terwijl de ouders er wel een hebben en bij dus wat meer moeite de honden met stamboom hadden kunnen afleveren
Denk dat ze niet geselecteerd hebben op een reu,maar gewoon de reu hebben gebruikt die ze ook in huis hadden of die van eem kennis.Broodfok dus.

Peace sells, but who is buying?
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
goh? waar was dat ook alweer :N:tineke schreef:Zat ook vol interesse te kijken gister tot de storing kwam en kijk vanavond weer.
nog bedankt.......

en @ martijn: je bent een supervent! eindelijk iemand die het snapt!!!
ik ga er toch een keer een "normale" hond bijhalen. ik word steeds benieuwder naar de verschillen. ik heb het idee dat ik heel normale honsden heb... maar een ander ras moet wel veel makkelijker zijn als ik overal zo lees!

Ja maar als die een stamboom heeft kunnen ze in ieder geval de moeite nemen om te zorgen dat dat in orde is ze weten toch dat zoiets het leven kan kosten van een hond.granny schreef:tineke schreef:JA dat gebeurd zeker nog steeds,maar wat ik dus heel verwerpelijk vind is dat deze mensen bewust zonder stamboom fokken terwijl de ouders er wel een hebben en bij dus wat meer moeite de honden met stamboom hadden kunnen afleveren
Denk dat ze niet geselecteerd hebben op een reu,maar gewoon de reu hebben gebruikt die ze ook in huis hadden of die van eem kennis.Broodfok dus.
massam schreef:goh? waar was dat ook alweer :N:tineke schreef:Zat ook vol interesse te kijken gister tot de storing kwam en kijk vanavond weer.
nog bedankt.......![]()
en @ martijn: je bent een supervent! eindelijk iemand die het snapt!!!
ik ga er toch een keer een "normale" hond bijhalen. ik word steeds benieuwder naar de verschillen. ik heb het idee dat ik heel normale honsden heb... maar een ander ras moet wel veel makkelijker zijn als ik overal zo lees!
Ha ha ha zal ik even linken.
Wat is een normale hond ik heb wel geen pittjes of staffies maar mijn honden worden ook vaak zat gediscrimineerd je moet maar zo denken het zegt iets over je hokjesgeest als je er zo over denkt.
Ik ben zelf uiterst tevreden en happy met mijn "" monsters"
Ja dat kan ook natuurlijk ze vinden zichzelf waarschijnlijk nog goede fokkers ook.Martijn schreef:Ik durf te wedden dat de ouders helemaal geen stamboom hebben. Anders hadden ze die echt wel aangevraagd. Iedereen wil zichzelf een goede fokker vinden, alleen neemt niet iedereen de moeite om er ook een te zijn.tineke schreef:Ja maar als die een stamboom heeft kunnen ze in ieder geval de moeite nemen om te zorgen dat dat in orde is ze weten toch dat zoiets het leven kan kosten van een hond.granny schreef:tineke schreef:JA dat gebeurd zeker nog steeds,maar wat ik dus heel verwerpelijk vind is dat deze mensen bewust zonder stamboom fokken terwijl de ouders er wel een hebben en bij dus wat meer moeite de honden met stamboom hadden kunnen afleveren
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: 19.15 actienieuws op SBS6
StooktrolMartijn schreef:Over "de bloeiende handel in illegale vechthonden"
Daar zal wel wat over te discussiëren zijn.

-
- Actief
- Contacteer:
De ouderdieren kunnen makkelijk een stamboom hebben alleen zullen deze mense wel weer eens zo laks zijn om geen MAG test te gaan doen.Martijn schreef:Ik durf te wedden dat de ouders helemaal geen stamboom hebben. Anders hadden ze die echt wel aangevraagd. Iedereen wil zichzelf een goede fokker vinden, alleen neemt niet iedereen de moeite om er ook een te zijn.tineke schreef:Ja maar als die een stamboom heeft kunnen ze in ieder geval de moeite nemen om te zorgen dat dat in orde is ze weten toch dat zoiets het leven kan kosten van een hond.granny schreef:tineke schreef:JA dat gebeurd zeker nog steeds,maar wat ik dus heel verwerpelijk vind is dat deze mensen bewust zonder stamboom fokken terwijl de ouders er wel een hebben en bij dus wat meer moeite de honden met stamboom hadden kunnen afleveren
FF de hond van vrienden of eigen hond erop en hoppa euri´s vangen

groeten
Eric en Jac
The Westside Kennel Holland
http://home.planet.nl/~thoma472
Official delegate Club Espagnol del Ca de Bou
Mortero (Crom) de Almallutx por siempre

Eric en Jac
The Westside Kennel Holland
http://home.planet.nl/~thoma472
Official delegate Club Espagnol del Ca de Bou
Mortero (Crom) de Almallutx por siempre

-
- Zeer actief
Mag ik je een ACD reu aanbevelen? Wel een uit een werklijn nemen.....massam schreef: ik ga er toch een keer een "normale" hond bijhalen. ik word steeds benieuwder naar de verschillen. ik heb het idee dat ik heel normale honsden heb... maar een ander ras moet wel veel makkelijker zijn als ik overal zo lees!
weg gehaald zit een virus in
- M@scha
- Zeer actief
ACD???Sjiel schreef:Mag ik je een ACD reu aanbevelen? Wel een uit een werklijn nemen.....massam schreef: ik ga er toch een keer een "normale" hond bijhalen. ik word steeds benieuwder naar de verschillen. ik heb het idee dat ik heel normale honsden heb... maar een ander ras moet wel veel makkelijker zijn als ik overal zo lees!

ben héééél benieuwd!

-
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
-
- Zeer actief