Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppen en jonge honden tref 30 oktober!!!
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Puppen en jonge honden tref 30 oktober!!!
Hoi allemaal,
Met Karen (Scooby) had ik het idee om een puppen en jonge honden wandeling te organiseren.
Het idee is om korte wandeling te maken (20 min) in een veilig gebied waar ze los kunnen lopen en spelen, en dat er daarna lekker lang gespeeld kan worden op een veld. Puppen en jonge honden tot ongeveer 9 maanden. Hele kleine puppen hoeven de wandeling niet mee te doen, maar blijven met elkaar op het veldje.
De lokatie is het Zandenbos in Nunspeet je kunt daar een leuke korte route lopen en het is er veilig.
De datum wordt 30 oktober!!! 13 uur.
Groetjes Karen en Sonja
Met Karen (Scooby) had ik het idee om een puppen en jonge honden wandeling te organiseren.
Het idee is om korte wandeling te maken (20 min) in een veilig gebied waar ze los kunnen lopen en spelen, en dat er daarna lekker lang gespeeld kan worden op een veld. Puppen en jonge honden tot ongeveer 9 maanden. Hele kleine puppen hoeven de wandeling niet mee te doen, maar blijven met elkaar op het veldje.
De lokatie is het Zandenbos in Nunspeet je kunt daar een leuke korte route lopen en het is er veilig.
De datum wordt 30 oktober!!! 13 uur.
Groetjes Karen en Sonja
Laatst gewijzigd door sirene op 06 okt 2004 13:20, 3 keer totaal gewijzigd.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Roelfien,Roelfien schreef:Ohhh, leuk, zou er bijna een pupje voor gaan lenen bij iemand anders.
Puppen lenen mag!

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Daar hou ik jullie aan.Scooby schreef:Hoi Roelfien,Roelfien schreef:Ohhh, leuk, zou er bijna een pupje voor gaan lenen bij iemand anders.
Puppen lenen mag!
Misschien zit er hier in het asiel dan tzt wel een lief pupje wat uitgelaten moet worden... wie weet..... zal eens gaan neuzen.
(En dan me thuis maar even niet vertonen want C&D die zullen dan wel jaloers zijn

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zegt iedereen met enge hedders...jidde schreef:En mag mijn oma ook komen?? Ze is namelijk ontzettend lief voor puppies. Dan hebben deze pups alvast 1 lieve herder meegemaakt

Maarre dat moeten we maar ff kijken, een paar volwassen sociale honden is natuurlijk leuk maar het moet wel een jonge honden wandeling blijven hè.
Wat een leuk idee! We zien je dan wel hè ?!Miranda schreef:Misschien zit er hier in het asiel dan tzt wel een lief pupje wat uitgelaten moet worden... wie weet..... zal eens gaan neuzen.
Groetjes Sonja
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ja hoor en dan zonder dat pupje weer naar huis gaan zeker? :N:miranda schreef:Daar hou ik jullie aan.Scooby schreef:Hoi Roelfien,Roelfien schreef:Ohhh, leuk, zou er bijna een pupje voor gaan lenen bij iemand anders.
Puppen lenen mag!
Misschien zit er hier in het asiel dan tzt wel een lief pupje wat uitgelaten moet worden... wie weet..... zal eens gaan neuzen.
(En dan me thuis maar even niet vertonen want C&D die zullen dan wel jaloers zijn)
Dat lukt me nooit als ik er mee gewandeld heb en het beest moet weer terug naar zijn hok.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
- cane corso
- Zeer actief
Lijkt me leuk om met Alonso te komen die dan ook nog geen 9 maanden is, 20 minuten is erg kort maar goed even kijken hoever Nunspeet is maar in eerste instantie kom ik wel met onze cane corso Alonso.
Leuk je nieuwe aanwinst te bewonderen hoor Karen.
datum graag begin okt maar maakt in pricipe niet uit.
Willen jullie het me wel helpen herrineren d.m.v een pb'tje a.u.b ben soms een leeghoofd.
Leuk je nieuwe aanwinst te bewonderen hoor Karen.
datum graag begin okt maar maakt in pricipe niet uit.
Willen jullie het me wel helpen herrineren d.m.v een pb'tje a.u.b ben soms een leeghoofd.
Groetjes van Deborah, Spiky en Alonso.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Sonja,
Zijn er momenteel wel zoveel puppen op het forum dan?!
Zijn er momenteel wel zoveel puppen op het forum dan?!

Groetjes, Karen
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe ver weg is heel ver weg?Rataplan schreef:Wel een pup maar heel ver weg
Groetjes, Karen
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja, je moet wat over hebben voor een leuke wandeling, hoor!Rataplan schreef:In Belgisch Limburg in de buurt van Luik en MaastrichtScooby schreef:Hoe ver weg is heel ver weg?Rataplan schreef:Wel een pup maar heel ver weg

Groetjes, Karen
- MiekeB
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog - Engelse Springer Spaniel
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- MiekeB
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog - Engelse Springer Spaniel
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Mara,Mara schreef:Ik ga eerst even kijken waar Nunspeet ook weer ligt, heb namelijk geen ideeAls het niet te ver is, ga ik misschien wel mee.
Nunspeet ligt iets noordelijk van Harderwijk. Maar ik weet niet hoe ver het rijden is voor je, want ik weet niet waat Lottum ligt!

Groetjes, Karen
-
- geregistreerd lid
Dat zegt iedereen met enge hedders...sirene schreef:jidde schreef:En mag mijn oma ook komen?? Ze is namelijk ontzettend lief voor puppies. Dan hebben deze pups alvast 1 lieve herder meegemaakt

Maarre dat moeten we maar ff kijken, een paar volwassen sociale honden is natuurlijk leuk maar het moet wel een jonge honden wandeling blijven hè.
Hoi, hoi !
14 jaar geleden had ik ook een puppie .... Hebben jullie er al over nagedacht ofdat 'oma's' ook mee mogen ? Kim, mijn golden retriever, piest steeds naast de post als het gaat om wandelingen .... vaak veelste lang ! Als ze nou mee zou mogen is ze ook weer es lekker 'onder de honden' !
Nou ik hoor het wel,
groetjez !
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
In dat geval kunnen we ook wel een veteranenwandeling gaan organiserenAurorA schreef:sirene schreef:Dat zegt iedereen met enge hedders...jidde schreef:En mag mijn oma ook komen?? Ze is namelijk ontzettend lief voor puppies. Dan hebben deze pups alvast 1 lieve herder meegemaakt![]()
Hoi, hoi !
14 jaar geleden had ik ook een puppie .... Hebben jullie er al over nagedacht ofdat 'oma's' ook mee mogen ? Kim, mijn golden retriever, piest steeds naast de post als het gaat om wandelingen .... vaak veelste lang ! Als ze nou mee zou mogen is ze ook weer es lekker 'onder de honden' !
Nou ik hoor het wel,
groetjez !

En voor de puppenwandeling heb ik nog wel een ontzettend sociale Golden in de aanbieding: Jari. Die is, echt ongelogen, helemaal gek op puppies. Hij gaat er bij liggen en vooral de jonge puppen mogen dan echt bovenop hem springen. Ik hoor het wel als jullie het leuk vinden!

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Branka,
Ja, een veteranen-wandeling is ook een goed idee!
Dan doe ik mee met onze Lana. Maar misschien is dat beter om niet tegelijkertijd met de puppie/jonge honden wandeling te doen? De meeste oude honden vinden puppen veel te druk is mijn ervaring.
Ja, een veteranen-wandeling is ook een goed idee!

Groetjes, Karen
Ik heb wel een veteraan, maar die wil gerust nog 2 uur wandelenScooby schreef:Hoi Branka,
Ja, een veteranen-wandeling is ook een goed idee!Dan doe ik mee met onze Lana. Maar misschien is dat beter om niet tegelijkertijd met de puppie/jonge honden wandeling te doen? De meeste oude honden vinden puppen veel te druk is mijn ervaring.

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Wendy, ik weet niet hoe oud Nanni is maar Tagor is bijna 11 (over ruim 1,5 week) en tot voor kort kon die ook nog alles. De langste wandelingen waren niet lang genoeg. Maar sinds een paar maanden begint hij voor ons zichtbaar achteruit te gaan. Hij loopt de wandeling echt wel mee hoor, maar op het eind dus steeds trager en zoals ik al zei op zijn wilskracht.jidde schreef:Ik heb wel een veteraan, maar die wil gerust nog 2 uur wandelenScooby schreef:Hoi Branka,
Ja, een veteranen-wandeling is ook een goed idee!Dan doe ik mee met onze Lana. Maar misschien is dat beter om niet tegelijkertijd met de puppie/jonge honden wandeling te doen? De meeste oude honden vinden puppen veel te druk is mijn ervaring.
En achteraf heeft hij dus lang nodig om te herstellen, dubbel zo lang als Jari die 8,5 is en nog geen 10 weken geleden is geopereerd aan zijn kruisband (zit dus nog in een revalidatiefase).

Nanni is 8,5 jaar, dus nog een groen veteraantjeBranka schreef:Wendy, ik weet niet hoe oud Nanni is maar Tagor is bijna 11 (over ruim 1,5 week) en tot voor kort kon die ook nog alles. De langste wandelingen waren niet lang genoeg. Maar sinds een paar maanden begint hij voor ons zichtbaar achteruit te gaan. Hij loopt de wandeling echt wel mee hoor, maar op het eind dus steeds trager en zoals ik al zei op zijn wilskracht.jidde schreef:Ik heb wel een veteraan, maar die wil gerust nog 2 uur wandelenScooby schreef:Hoi Branka,
En achteraf heeft hij dus lang nodig om te herstellen, dubbel zo lang als Jari die 8,5 is en nog geen 10 weken geleden is geopereerd aan zijn kruisband (zit dus nog in een revalidatiefase).

- Macho0704
- Vaste gebruiker
Hallo daar
Dit is mijn eerste bericht op dit forum, heb al veel gelezen, maar wilde nu wel gaan reageren op bepaalde topics waaronder deze "puppen wandeling" Mijn pup is nu 5 maanden, dus hij mag mee.
Ook voor mij geldt "de afstand" en de datum. Ik kom uit Amsterdam (wie nog meer ??)
Lees wel wanneer er een datum is geprikt,
Dit is mijn eerste bericht op dit forum, heb al veel gelezen, maar wilde nu wel gaan reageren op bepaalde topics waaronder deze "puppen wandeling" Mijn pup is nu 5 maanden, dus hij mag mee.
Ook voor mij geldt "de afstand" en de datum. Ik kom uit Amsterdam (wie nog meer ??)
Lees wel wanneer er een datum is geprikt,

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hé Melanie,
Wat leuk! Dan zijn we nu in elk geval met vijf puppen! Hopelijk willen er nog meer puppen mee!
Wat leuk! Dan zijn we nu in elk geval met vijf puppen! Hopelijk willen er nog meer puppen mee!
Groetjes, Karen
- Ernst
- Vaste gebruiker
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Jáááá, het worden steeds meer pups!
Leuk! Natuurlijk mag je mee.
We moeten alleen nog een datum prikken. Het wordt waarschijnlijk ergens eind oktober.

We moeten alleen nog een datum prikken. Het wordt waarschijnlijk ergens eind oktober.
Groetjes, Karen