Mijn hond Casper krijgt nu 's ochtends na de ochtendwandeling droge brokken (Proplan) en 's avonds na zijn wandeling diepvriesvoer (Duck) (ja er zit minstens 8 uur tussen

Na onze lange middagwandeling wil ik hem ook graag een klein hapje gaan geven. Na het lezen van een heleboel topics over voeding heb ik hem van de week voor het eerst yoghurt gegeven. Nou, dat was een grote hit hoor! Eerst stond hij even raar te kijken maar al gauw ging zijn bak tot op de laatste druppel leeg...
Net heb ik een pak pens gekocht (Rodi) en de eerste schijf ligt te ontdooien. Kan ik hem die straks na de middagwandeling geven? Dat is dan nog niet 8 uur na zijn droge brokken. Als ik hem vanmiddag een schijfje pens geef moet ik hem dan vanavond een schijf Duck minder geven of gewoon dezelfde hoeveelheid als altijd?
Of zal ik deze schijf pens vanavond gewoon door zijn Duck roeren?
Hebben jullie nog andere leuke lunchtips voor ons? Hij mag af en toe een sneetje brood toch? Moet ik hem dat zo geven of mag er bijvoorbeeld wat leverpastei op? Ik ben nog moed aan het verzamelen om hem eens een rauw eitje te voeren. Het zit er bij mij zo ingebakken dat rauwe eieren slecht (kunnen) zijn dat ik me daar echt even overheen moet zetten.
Het zijn een hoop vragen ineens maar toch alvast bedankt