Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lunchhapjes

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Carel schreef::roll:

Wat je leuk noemt !!!!!!!!!!!!
Ach, ik vermaak mij hier al vier en een half jaar opperbest.
Ik hou niet zo van het aardige gedoe dat iedereen maar lief en aardig is en niet hun mening durven te geven.
Ik lees hier ook vaak dingen die in mijn ogen iets te hard zijn...maar ach, dan lees ik het toch niet? En als het te ver gaat negeer ik die persoon gewoon (gebeurd zelden trouwens :mrgreen: )
Mensen moeten niet zo snel piepen en van elke mug een olifant maken.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Mirjam Amsterdam schreef:Als jij daar vrede mee hebt dat je je hond iets kan voorzetten waar een volwassen mens zich een weeklang hartstikke beroerd van kan voelen en waar bejaarden aan overlijden...
:denken: jij eet toch ook geen lappen pens? Of een kauwbot? wat een onzin om de spijsvertering van mensen met honden te vergelijken.... :smile2:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Mirjam Amsterdam schreef:Nou, dit is pas mijn derde (actieve) dag op dit forum en ik lees overal met verbijstering over de arrogantie, agressieve toon waarmee men hier elkaar benaderd of antwoord.
Vaak zo erg dat ik me niet eens in zo'n topic durfde te gooien om mee te praten.

Ik merk aan mezelf dat ik zelf daarvan ook niet vriendelijker wordt maar na zo'n middagje Hondenforum heb ik me dan ook behoorlijk laten opfokken (al dan niet met stamboom :mrgreen: ) en aangezien ik voor mijn plezier op een forum wil komen, mag de moderator mijn gebruikersnaam per direct opheffen.
:zwaai best wel zielig als je niet tegen kritiek kunt.... :zwaai
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:
Carel schreef:Ik zou graag willen opmerken dat de vrienden van het retrieverforum veel vriendelijker tegen elkaar zijn dan jullie op dit forum!

:blah: :blah: :blah:

Het kan echt leuk zijn hoor!

Carel en goldens :wink:
Retrievers staan erom bekend dat ze altijd van die sullige lievertjes zijn.
En aangezien hier niet alleen retrievertjes komen maar ook luidruchtige herders, grote duitse doggen, kleine keffertjes, stoere molossers, angstige buitenlandertjes, floeboes en weet ik niet wat, is het vanzelfsprekend dat de sfeer hier gewoon anders is. (wel een leuke sfeer trouwens)
:ok:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Carel schreef::roll:

Wat je leuk noemt !!!!!!!!!!!!
ja hoor ik heb het hier ook nog steeds prima naar m'n zin. Je kunt niet met iedereen door 1 deur, dat hoeft ook niet... maar kritiek moet je maar tegen kunnen daar is een forum voor.. kun je dat niet, dan ben je maar een zielig iemand ...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”