Is het niet leuk om is met wat mensen in het zuigerplasbos te gaan lopen van het forum of zo ?..... Heerlijk wandelen met de doggies daar!...Misschien ideetje om een x wat af te spreken...
greetz P!nki
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lelystedelingen ;-) en omg.
Moderator: moderatorteam
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
lelystedelingen ;-) en omg.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Belle
- Zeer actief
Helaas, helaas, woon ik sinds 5 jaar niet meer in Lelystad. Maar ik hoop een baan daar in de buurt te vinden en dan ga ik weer terug. Dus wie weet..........
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Vroeger wandelde wij geregeld daar,maar het s'zomers niet zo fijn de doggies hadden dan vaak conflicten met de vissers die daar zitten.
We komen nog wel veel op het grote veld daar.maar rondje zuigerplas doen wij zomers bijna nooit.
Wat wij wel vaak doen is na het eten naar het Enkermedestrand rijden.
Heerlijk kunnen de doggies fijn het water in
We komen nog wel veel op het grote veld daar.maar rondje zuigerplas doen wij zomers bijna nooit.
Wat wij wel vaak doen is na het eten naar het Enkermedestrand rijden.
Heerlijk kunnen de doggies fijn het water in

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
Lijkt me leuk hoor om een keer af te spreken...
Last van de vissers heb ik bijna niet, ik loop niet precies om de plas heen maar een grotere ronde..dus geen vissers. En als ik ze wel tegen kom roep ik ze bij mij.
Ooit heeft een visser ze een keer brood gegeven...jaaa slim he. Dus vissers zijn interessant genoeg om even bij rond te struinen. Dus probeer ik ze bij me te hebben als ik ze zie.
Last van de vissers heb ik bijna niet, ik loop niet precies om de plas heen maar een grotere ronde..dus geen vissers. En als ik ze wel tegen kom roep ik ze bij mij.
Ooit heeft een visser ze een keer brood gegeven...jaaa slim he. Dus vissers zijn interessant genoeg om even bij rond te struinen. Dus probeer ik ze bij me te hebben als ik ze zie.

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Ik roep ze altijd terug als ik vissers zie.. en dan komt elmo naast me lopen .Bon hou k altijd aan de lange lijn..dus sja...
..
Dus ook geen last van vissers!

Dus ook geen last van vissers!
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
-
- nieuw lid
- Contacteer: