Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

plaats herinnemen?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

annemie
Zeer actief

plaats herinnemen?

Ongelezen bericht door annemie »

net iets raar meegemaakt. Hier staat al maanden een grote rieten mand in de woonkamer, jammergenoeg ligt Boris er nooit in. Vanmiddag was mijn neef op bezoek geweest met zijn baby en omdat ik met Boris in de ardennen was, hebben ze het kindje in de mand te slapen gelegd
Terug thuis ging Boris ineens in die mand liggen, zou hij geroken hebben dat er iemand anders had ingelegen en zijn plaats willen innemen :denken:

Afbeelding
groetjes!Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

een mooie mand trouwens maar ik denk dat hij het geurtje van de kleine rook en er toen heerlijk in ging leggen
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ik vind het wel een hele mooie mand!!!! Als hij er verder niet meer in wil liggen, en je moet die mand kwijt....ik hou me aanbevolen! :wink:
annemie
Zeer actief

Ongelezen bericht door annemie »

miekmiek schreef:Ik vind het wel een hele mooie mand!!!! Als hij er verder niet meer in wil liggen, en je moet die mand kwijt....ik hou me aanbevolen! :wink:
Ze is zeker groot genoeg, kan je er zelf nog bij :wink:

Als hij er deze winter niet vaak inligt, gaat ze de deur uit want ze neemt nogal veel plaats in beslag. Ik zet ze dan wel in het te koop hoekje.
groetjes!Afbeelding
miekmiek

annemie schreef:
miekmiek schreef:Ik vind het wel een hele mooie mand!!!! Als hij er verder niet meer in wil liggen, en je moet die mand kwijt....ik hou me aanbevolen! :wink:
Ze is zeker groot genoeg, kan je er zelf nog bij :wink:

Als hij er deze winter niet vaak inligt, gaat ze de deur uit want ze neemt nogal veel plaats in beslag. Ik zet ze dan wel in het te koop hoekje.
Stuur mij dan eerst ff een pb, anders is ie zo weg! :wink:
miekmiek

Inge O schreef:plaats in beslag. Ik zet ze dan wel in het te koop hoekje.
Stuur mij dan eerst ff een pb, anders is ie zo weg! :wink:[/quote]

juist! naar mij bv.!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ik was eerder! :pffff:
miekmiek

Is juist goed als ik tommie er niet meer in terug vind, dat betekend dat er ruimte is voor nog een hondje! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”