Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kluif?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Daan schreef:Ik vind 4 uur + 8 uur+ reistijd+ boodschapjes doen en dan als pup alleen zijn ,wel een enorm eenzame tijd voor een jong pupje.
Of 'ie dan in een bench zit of niet.
Honden zijn graag bij je.
Je zou die eenzame tijd al kunnen verkorten door de hond bij je in de kamer te laten slapen.
Ik ben niet anti bench.
Ik vind wel dat er erg makkelijk wordt gedacht over het alleen laten van een pup.
m'n eerste hond ging als pup 's nachts vreselijk te keer... (lag bij ons op de kamer naast het bed) na een aantal nachten heb ik hem op een andere kamer gezet en het was over :wink: Het verschilt erg per hond denk ik... hoe hij bij de fokker heeft gelegen, bij ons is dat de laatste weken in de kennel met alle pups, en dan ligt het nog aan het karakter, is hij zelfstandig of niet....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”