Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoe lang blijf je boos?
Moderator: moderatorteam
-
dimphie
- Actief
Het gekke is dat Bajo zo bij zijn brokje en snoepjes kan. Ze staan op de grond in de bergkast waarvan de deur altijd open staat en waar hij zelf op zes meter afstand van slaapt. Hij zou dus de hele nacht de tijd hebben om te gaan schransen. Maar hij doet het nooit, hij kijkt er zelfs niet naar!!!! Alleen als hij echt honger heeft, kijkt hij om de hoek, trekt even aandacht en gaat dan bij de zak met voer staan bedelen. Hij zal ook nooit een koekje van tafel pakken en als er een snoepstaafje voor hem naast onze koekjes ligt, "vraagt"ie eerst altijd toestemming. Een simpel "nee" heeft altijd goed gewerkt en is nu niet eens meer nodig.Goed he!!!
-
linlin
-
Sjiel
- Zeer actief
Als het los is en er wordt niet meer van gegeten is het toch al braaf????
Moest ie met zijn arme ouwe lijfje helemaal op de bank klimmen......Hij was zo schattig als ie eten jatte.....
Dat is het voorrecht van een ouwe dibbes. Onze Sjiel kon zo heerlijk van de borden op tafel eten, en dan boos inderdaad, op onszelf, want dan hadden we het bord niet op tijd op de grond gezet.Roelfien schreef:Ik heb ook van die schooiers, waarvan Beertje de ergste is. En ja, dan wordt ik even boos, roep: ben je nou helemaal besodedingest...![]()
Waarop hij 1 minuut ietwat onder de indruk uit mijn buurt blijft en uit de buurt van de lekkernijtjes om daarna volledig naturel terug te komen alsof het de eerste keer is en hij niet weet dat het niet mag.![]()
weg gehaald zit een virus in
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0