Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

MAG test

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

MAG test

Ongelezen bericht door Brigitte »

17 Oktober ga ik met Tank naar een MAG test oefendag. Er is een nieuwe AB club die zich hiermee bezig houd. Als de AB erkend gaat worden zal er waarschijnlijk ook een MAG test mee gedaan moeten worden voordat er mee gefokt mag worden. Deze club houd van deze dagen zodat je met je hond kan oefenen op de onderdelen mocht het nodig zijn om de test officieel te gaan doen. Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe Tank op de onderdelen zal reageren. Het is precies de echte test en met alle zelfde apparaten e.d. Dit is allemaal over genomen van een Mastinoclub incl. ook de kwade kat en de gekke neparm :mrgreen:

Ben dus heel benieuwd hoe hij het er vanaf zal brengen, ook al is het een oefendag :wink:

Als er foto's worden gemaakt zal ik ze laten zien.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ik ben ook benieuwd. Als hij gestressed raakt zou ik gelijk stoppen, het is geen echt hele leuke test met dat alleen vastbinden en op hem inlopen enzo. Sommige honden komen er lelijker uit dan ze erin gingen :wink:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

MARC_S schreef:Ik ben ook benieuwd. Als hij gestressed raakt zou ik gelijk stoppen, het is geen echt hele leuke test met dat alleen vastbinden en op hem inlopen enzo. Sommige honden komen er lelijker uit dan ze erin gingen :wink:
Dat heb ik ook gelijk aangegeven :wink: Tank is namelijk nogal wat schrikachtig in sommige situatie's en van b.v. een schot kan hij helemaal flippen. Een paar weken terug was ik op een show in belgie en daar kon je ook mee doen aan een karaktertest, nou als ik daar aan had mee gedaan had ik hem zeker zwaar verpest terug gekregen en dat wil ik absoluut niet.

Dus we stoppen zeker als blijkt dat hij het niet trekt.
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Ben ook benieuwd, en veel succes.
Groetjes Els
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”