Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

primeval puppy of normaal?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

primeval puppy of normaal?

Ongelezen bericht door Belle »

Vanwege haar HD geef ik Belle Primeval. Nu heb ik tot nu toe nog steeds Primeval puppy gelatinaat gegeven, ook omdat in die voor volwassen honden calcium zit. Nu vraag ik me af tot op welke leeftijd extra calcium schadelijk is (voor een grote hond). Zou ik voor Belle al op de gewone Primeval over moeten/kunnen gaan, of zou ik haar nog een tijdje op de puppy houden. (Belle is 16 mnd.)
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Re: primeval puppy of normaal?

Ongelezen bericht door Angelique25 »

Belle schreef:Vanwege haar HD geef ik Belle Primeval. Nu heb ik tot nu toe nog steeds Primeval puppy gelatinaat gegeven, ook omdat in die voor volwassen honden calcium zit. Nu vraag ik me af tot op welke leeftijd extra calcium schadelijk is (voor een grote hond). Zou ik voor Belle al op de gewone Primeval over moeten/kunnen gaan, of zou ik haar nog een tijdje op de puppy houden. (Belle is 16 mnd.)
Ik zou de gewone gaan geven.
Wilma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wilma »

Hoi Marjolein,
Wij geven Jelka sinds kort Dyspla Vetsem van VSM en dat werkt geweldig bij haar. Zij is na een wandeling veel minder stram en stijf dan daarvoor.
Op normale dagen krijgt ze de minimale dosis van 10 druppels en met wat zwaardere belasting van haar heupen voeren we het op naar 15 druppels. :ok: Daarnaast krijgt ze ook nog dagelijks een maatschepje Primeval.
Afbeelding
Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”