Dalton heeft zojuist een botje gestolen wat nog op het bord lag,het was best groot en dik en hij heeft het ineens ingeslikt.Zo te zien heeft hij er geen last van.Er zaten geen kleine splinters meer aan .Ik hoop dat het geen kwaad kan

Moderator: moderatorteam
Of de satés inclusief stokjes opeten...ien schreef:ja..joh,je moet eens weten hoeveel honden ongemerkt bij BQ plekken de boel opruimen,zonder dat je het weetDogDalton schreef:het was gefrituurd.Dalton heeft nogal een keelgatdus ik hoop dat het wel meevalt.Ik zal hem voor de zekerheid een plakje geven.
het is echt hapslikweg
ik ken dr zat!! :N:
Oh...ik dacht dat gebraden juist heel slecht was, omdat dit splintertien schreef:als het een gebraden botje is kan het niet zoveel kwaad.
gebraden heeft een andere structuur dan gekookt en botje blijft redelijk zacht.
probeer zelf maar eens je tanden in een gebraden botje te zetten,je hapt er zo stukjes vanaf.
je kan hem voor de zekerheid [je eigen gemoedsrust]een lekkere plak ontbijtkoek geven.
of de sateprikkers afgekloven op een bordje op een laag tafeltje neer te zetten.ien schreef:neee..is geen optie.rosie schreef:beestjes eten geven voor je bbq. boven haalt misschien een optie![]()
![]()
:
het is een vreemde gewoonte van mensen om na het eten van kippenpootjes de botjes in de bosjes te gooien op hondenuitlaat plekken waar zomers veel geBQed wordt.