Benji&Brenda schreef:nou, ze is nog niet heel groot, weegt nu iets van 7 kilo, maarre ze is wel heel enthousiast hoor
Hihi, waar ken ik dat van
Pups he
Alleen het is soms zo jammer als een grote hond enthousiast doet, Britt vind het dan ook wel super, maarja een beetje wild doen met de poten en dan is het voor zo'n kleintje al snel au
Maar Britt is nu iets van 4 kilo
Tis wel jammer dat er hier in de buurt veel honden wonen die niet willen spelen
Of ze zien alleen hun balletje, of t zijn al oudere honden die geen behoefte meer aan spelen hebben
naja er zijn ook wel leuke speelmaatjes, maar om de een of andere reden kom ik vaker honden tegen die niet willen spelen

Ja guyla kan soms echt te enthousiast zijn.
Ook met mensen is ze soms wel errug blij, maar gaat na een tijdje wel over hoor:)
Bij mij op puppiecurcus zit ook een heel klein hondje, die is echt een beetje bang, als die lompe honden dan voorbij rennen of een poot opleggen gaat ze heel hard piepen.
Tja en de buurhonden, er zijn er wel een paar die echt niks van Guyla moeten hebben. Maar andere zijn weer lief en willen spelen.
Van mijn vriend hoorde ik dat vlakbij een benner senner pup is komen wonen, is geloof ik 6 weekjes oud.
Ik ben hem alleen zelf nog niet tegen gekomen met wandelen
Ga je nog op puppiecursus?
Guyla vindt dat nl helemaal fantastisch!
Maar goed, het lijkt me leuk om ze een keer te laten spelen, as vrijdag ga ik een weekje weg, maar daarna kan ik wel:)