Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
eens een keertje met een aantal honden naar Bussloo toe te gaan. Dit is een recreatiegebied in Apeldoorn waar de honden los mogen lopen. Ik zou het leuk vinden als we eens met wat meer mensen ernaartoe zouden gaan. Vandaag zijn we er ook geweest, was er ook een man met 3 duitse herders, alle honden hebben het verschrikkelijk naar hun zin gehad
Bussloo ligt in de provincie Gelderland. Het is een soort groot "strand met een heeeeeeel groot meer"...
Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....
Lijkt me leuk. Volgens mij is dat niet al te ver van Nijmegen. Doe maar een voorstel voor een datum, misschien volgen er dan meer reacties.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Leuk hoor
Ja gezellig een bakkie warme chocolademelk erbij, heerlijk!
Eerst even kijken of er wat mensen zijn die het leuk zouden vinden, dan zouden we eens kunnen gaan kijken naar een datum.. Deeet,- en drinktentjes zijn alleen op zondag open dacht ik
Shita schreef:Leuk hoor
Ja gezellig een bakkie warme chocolademelk erbij, heerlijk!
Eerst even kijken of er wat mensen zijn die het leuk zouden vinden, dan zouden we eens kunnen gaan kijken naar een datum.. Deeet,- en drinktentjes zijn alleen op zondag open dacht ik
Zat net ff in m'n agenda te kijken... heb zowat elk weekend een wedstrijd of moet ik trainen... Dus de eerste Zondag dat ik kan is 7 November... ben benieuwd of jullie dan ook mee kunnen, naar Bussloo...
Ben benieuwd welke dag en datum we nu zullen gaan... der was aardig wat belangstelling, dus mensen roept u maar...!!! een zondag is al duidelijk, de meesten vonden dit het beste uitkomen... welke datuuummmm????
Mij maakt het niet uit, ik kan vrijwel altijd op zondag.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
mag mogen Kya en ik ook mee? of is het alleen voor vaste gebruikers...
ik ben niet zo heel erg vaak online op het hondenforum, maar het lijkt ons in ieder geval heel erg leuk om mee te gaan. Ik ben hard aan het proberen om een foto van Kya te plaatsen en als avatar aan te maken..maar het lukt me niet......
ik kom trouwens uit ede, en denk niet dat apeldoorn heel erg ver is van hier.
ik ben niet zo heel erg vaak online op het hondenforum, maar het lijkt ons in ieder geval heel erg leuk om mee te gaan. Ik ben hard aan het proberen om een foto van Kya te plaatsen en als avatar aan te maken..maar het lukt me niet......
groetjessss
Haha, tuurlijk mag je mee als het nog doorgaat Er gaan wel meer nieuwe leden van dit forum mee hoor
groetjessss
Haha, tuurlijk mag je mee als het nog doorgaat Er gaan wel meer nieuwe leden van dit forum mee hoor
groetjessss
Sandra heb je mijn pb in jouw box gevonden?
Gr Bertus.
Sorry Bertus ik heb geen Pop-up gehad dus ook helemaal niet gekeken of ik nieuwe pbtjes had. Ik zal ze zo ff beantwoorden