Maartje-Sho schreef:Dank je Eline, dat je weer zoveel vertrouwen in me hebt!![]()
Ik weet ook wel dat het niet gelijk goed gaat met Sho. Dat het nu 1x goed is gegaan, betekent niet dat het goed BLIJFT gaan de volgende keer. Das altijd uitkijken en voorzichtig doen. Maar als je mijn berichtje goed had gelezen had je geweten dat ik zo dacht.
Ik blijf mijn best doen en wij komen er wel met Sho!
Maartje-Sho schreef:Ja, Sho valt soms uit naar onze visite. De laaste tijd gaat het beter, maar we wilden graag weten hoe hij op kinderen reageert, omdat wij later misschien zelf ook kinderen willen.
Daarbij zit er bij mij in de familie best wat kleine kids, maar niemand durft zijn kind mee te nemen. Natuurlijk moeten we altijd blijven oppassen, ik vertrouw wat dat betreft geen een hond hoor, met kinderen. Je moet bij alle honden alles in de gaten blijven houden.
Maar zij wilden graag bij ons op visite komen, maar dan zou die kleine mee moeten. Nou, dat kan toch? Als mijn therapeute er vertrouwen in heeft, dan vertrouw ik op haar.
Neeltje, dank je wel dat je weer zo goed verwoord wat ik bedoel!
Zo gek gedacht van mij was het allemaal dus niet...eén keer een poging met de peut en dat gaat goed, nu mogen de kids van de familie mee als ik het goed begrijp? Dat was dus exact wat ik bedoelde in mijn eerste reactie op dit hele verhaal en ik had dus gewoon gelijk. Geeft niks, maar dat was dus wel mijn kritiek op dit soort expirimentjes. Ik hoop dat ze je precies heeft uitgelegd hoe je aan Sho (ook niet eén van de makkelijkst leesbare rassen) kan zien hoe hij gemotiveerd is in contact met andere mensen.