Ben ik het helemaal mee eens.malinois schreef:nee niet als je je voordoet als de kenner herself..... als je zo goed bent, geef dan ook antwoord...Wil de hond schreef:Gek hè, dat er dan toch mensen zijn die haar begrepen hebben, zónder die uitleg?En er is genoeg nagevraagd om uitleg, maar die komt er nooit...
Af en toe moet je wel eens nadenken over wat iemand zegt en bedoeld voordat je oordeelt, ipv. direkt als een geobsedeerde meute over iemand heen te walsen.
kijk.. ik ben het ook niet altijd eens met Eline, maar ze geeft wel antwoord op vragen... of verduidelijkt wat ze gezegd heeft. Ik zou toch echt veel eerder iets van haar aannemen dan van Neeltje....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gedragstherapie
Moderator: moderatorteam
-
tineke
-
tineke
Volgens mij is juist het ontbreken van zelfkennis de oorzaak van de problemen.Rataplan schreef:Ja je kan alles wel na gaan dragen.Stang schreef:Daar gaat het mij ook niet om: iemand niet mogen, prima! Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.malinois schreef:nee niet als je je voordoet als de kenner herself..... als je zo goed bent, geef dan ook antwoord...Wil de hond schreef: Gek hè, dat er dan toch mensen zijn die haar begrepen hebben, zónder die uitleg?
Af en toe moet je wel eens nadenken over wat iemand zegt en bedoeld voordat je oordeelt, ipv. direkt als een geobsedeerde meute over iemand heen te walsen.
kijk.. ik ben het ook niet altijd eens met Eline, maar ze geeft wel antwoord op vragen... of verduidelijkt wat ze gezegd heeft. Ik zou toch echt veel eerder iets van haar aannemen dan van Neeltje....
Ik vind dat echter wat anders dan iemand najagen met woorden die een half jaar geleden gezegd zijn, bij bijna alles wat ze nu zegt. Zelfs een topic van haar over een wandeling ontaarde hierin.
Dat vind ik verdacht veel op pesten of wegtreiteren lijken en niet meer op iemand 'niet mogen'.
Trouwens misschien heeft Neeltje wel zoveel zelfkennis dat ze weet dat ze niet goed om kan gaan met een hond die andere honden bijt. Het herplaatsen van een hond is niet altijd perse slecht hoor. Ze gaan er in de meeste gevallen echt op vooruit. En je kan accepteren dat er andere meningen zijn over hoe om te gaan met een hond met een of andere agressie.
-
tineke
Vraag me af waarom jij en Will voor Neeltje praten en zei voor Maartje voert niemand meer zijn eigen gesprekken of zo en mag ik dan ook een woordvoerder kiezen of is dat alleen voor jullie weggelegd.Stang schreef:Ja natuurlijk, alleen lijkt het mij erg stug dat ze dit werkelijk zo bedoeld heeft. Iemand die vol liefde over haar hond schrijft, foto's plaats, iemand steunt met een moeilijke hond (Sho) zijn toch allemaal zaken die dit volkomen tegenspreken.malinois schreef:als de enige oplossing is na 1 x bijten je hond wegdoen...zouden de asiels helemaal uitpuilen....Rataplan schreef:Ja je kan alles wel na gaan dragen.Stang schreef: Daar gaat het mij ook niet om: iemand niet mogen, prima! Dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
Ik vind dat echter wat anders dan iemand najagen met woorden die een half jaar geleden gezegd zijn, bij bijna alles wat ze nu zegt. Zelfs een topic van haar over een wandeling ontaarde hierin.
Dat vind ik verdacht veel op pesten of wegtreiteren lijken en niet meer op iemand 'niet mogen'.
Trouwens misschien heeft Neeltje wel zoveel zelfkennis dat ze weet dat ze niet goed om kan gaan met een hond die andere honden bijt. Het herplaatsen van een hond is niet altijd perse slecht hoor. Ze gaan er in de meeste gevallen echt op vooruit. En je kan accepteren dat er andere meningen zijn over hoe om te gaan met een hond met een of andere agressie.
Maar goed, het is niet mijn bedoeling om Neeltje hier te verdedigen, want dit kan ze prima zelf denk ik.
Ik wilde alleen even mijn mening geven over het keer op keer naar boven halen van die uitspraak wat ik persoonlijk gewoon pesten vind en zeker niet netjes![]()
Ik leerde op de middelbare school al dat ik mijn eigen huiswerk moest maken hoor.
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Wij verkondigen hier - net als jij- onze mening. En onze mening is dat er iemand continue nagejaagd wordt om iets wat ze dus ooit eens gezegd heeft en dat vinden we niet helemaal kloppen.tineke schreef:Vraag me af waarom jij en Will voor Neeltje praten en zei voor Maartje voert niemand meer zijn eigen gesprekken of zo en mag ik dan ook een woordvoerder kiezen of is dat alleen voor jullie weggelegd.Stang schreef:Ja natuurlijk, alleen lijkt het mij erg stug dat ze dit werkelijk zo bedoeld heeft. Iemand die vol liefde over haar hond schrijft, foto's plaats, iemand steunt met een moeilijke hond (Sho) zijn toch allemaal zaken die dit volkomen tegenspreken.malinois schreef:als de enige oplossing is na 1 x bijten je hond wegdoen...zouden de asiels helemaal uitpuilen....Rataplan schreef: Ja je kan alles wel na gaan dragen.
Maar goed, het is niet mijn bedoeling om Neeltje hier te verdedigen, want dit kan ze prima zelf denk ik.
Ik wilde alleen even mijn mening geven over het keer op keer naar boven halen van die uitspraak wat ik persoonlijk gewoon pesten vind en zeker niet netjes![]()
Ik leerde op de middelbare school al dat ik mijn eigen huiswerk moest maken hoor.
-
tineke
Ja en dat kan ze niet zelf zeggen.tbeast schreef:Wij verkondigen hier - net als jij- onze mening. En onze mening is dat er iemand continue nagejaagd wordt om iets wat ze dus ooit eens gezegd heeft en dat vinden we niet helemaal kloppen.tineke schreef:Vraag me af waarom jij en Will voor Neeltje praten en zei voor Maartje voert niemand meer zijn eigen gesprekken of zo en mag ik dan ook een woordvoerder kiezen of is dat alleen voor jullie weggelegd.Stang schreef:Ja natuurlijk, alleen lijkt het mij erg stug dat ze dit werkelijk zo bedoeld heeft. Iemand die vol liefde over haar hond schrijft, foto's plaats, iemand steunt met een moeilijke hond (Sho) zijn toch allemaal zaken die dit volkomen tegenspreken.malinois schreef: als de enige oplossing is na 1 x bijten je hond wegdoen...zouden de asiels helemaal uitpuilen....
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ach, moet ik nog duidelijk zijn dan??? ik geef MIJN EIGEN mening hierover en dat staat er toch duidelijk.tineke schreef:Vraag me af waarom jij en Will voor Neeltje praten en zei voor Maartje voert niemand meer zijn eigen gesprekken of zo en mag ik dan ook een woordvoerder kiezen of is dat alleen voor jullie weggelegd.Stang schreef:Ja natuurlijk, alleen lijkt het mij erg stug dat ze dit werkelijk zo bedoeld heeft. Iemand die vol liefde over haar hond schrijft, foto's plaats, iemand steunt met een moeilijke hond (Sho) zijn toch allemaal zaken die dit volkomen tegenspreken.malinois schreef:als de enige oplossing is na 1 x bijten je hond wegdoen...zouden de asiels helemaal uitpuilen....Rataplan schreef: Ja je kan alles wel na gaan dragen.
Gek hè dat er mensen zijn die het niet zo leuk vinden als iemand iedere keer afgezeken wordt en dit gewoon zeggen....... is zeker bijzonder geworden
Ga jij idd wat dit betreft maar je eigen huiswerk doen en uitzoeken waarom iemand een hele moeilijke hond probeert te helpen, ook mee gaat met wandelingen met die hond, maar wél haar eigen hond weg zou doen bij één hap
En verder laat ik het hier maar bij; mijn bedoeling was slechts om te zeggen dat ik dit niet zo leuk vind en niet om ruzie te maken.
-
tbeast
- Zeer actief
Heb ik gezegd dat ze dat zelf niet kan zeggen? Ik weet wel zeker dat ze dat wel kan. Ik geef alleen ook mijn mening hierover. Als die anders is dan de jouwe, mag die dan niet meer gegeven worden?tineke schreef:Ja en dat kan ze niet zelf zeggen.tbeast schreef:Wij verkondigen hier - net als jij- onze mening. En onze mening is dat er iemand continue nagejaagd wordt om iets wat ze dus ooit eens gezegd heeft en dat vinden we niet helemaal kloppen.tineke schreef:Vraag me af waarom jij en Will voor Neeltje praten en zei voor Maartje voert niemand meer zijn eigen gesprekken of zo en mag ik dan ook een woordvoerder kiezen of is dat alleen voor jullie weggelegd.Stang schreef: Ja natuurlijk, alleen lijkt het mij erg stug dat ze dit werkelijk zo bedoeld heeft. Iemand die vol liefde over haar hond schrijft, foto's plaats, iemand steunt met een moeilijke hond (Sho) zijn toch allemaal zaken die dit volkomen tegenspreken.
-
tineke
Ik heb mijn huiswerk dus gedaan en zie het haar beweren in twee gevallen ,het ene geval was een half jaar geleden en het andere was korter geleden tot zover was dat dus correct.Stang schreef:
Ach, moet ik nog duidelijk zijn dan??? ik geef MIJN EIGEN mening hierover en dat staat er toch duidelijk.
Gek hè dat er mensen zijn die het niet zo leuk vinden als iemand iedere keer afgezeken wordt en dit gewoon zeggen....... is zeker bijzonder geworden![]()
Ga jij idd wat dit betreft maar je eigen huiswerk doen en uitzoeken waarom iemand een hele moeilijke hond probeert te helpen, ook mee gaat met wandelingen met die hond, maar wél haar eigen hond weg zou doen bij één hap![]()
En verder laat ik het hier maar bij; mijn bedoeling was slechts om te zeggen dat ik dit niet zo leuk vind en niet om ruzie te maken.
Als dit je mening is dan is het een beetje hypocriet om dan nu mee te wandelen met zo'n "gevaarlijke hond" er is ook nog zoiets overigens als van de wal in de sloot helpen.
Ik ga hier ook geen woorden meer aan verspillen want het is bovendien nog off topic ook maar als ik niet mee wil doen met de lofzang op Neeltje zingen dan wil ik dat graag zelf beslissen.
-
tineke
Ja zeker wel maar dan ook eerst je huiswerk doen en niet iets bewren wat niet zo is ze heeft het dus tot twee keer toe WEL gezegd en ook niet gaan invullen wat zij daar dan mee bedoeld.tbeast schreef:Heb ik gezegd dat ze dat zelf niet kan zeggen? Ik weet wel zeker dat ze dat wel kan. Ik geef alleen ook mijn mening hierover. Als die anders is dan de jouwe, mag die dan niet meer gegeven worden?tineke schreef:Ja en dat kan ze niet zelf zeggen.tbeast schreef:Wij verkondigen hier - net als jij- onze mening. En onze mening is dat er iemand continue nagejaagd wordt om iets wat ze dus ooit eens gezegd heeft en dat vinden we niet helemaal kloppen.tineke schreef: Vraag me af waarom jij en Will voor Neeltje praten en zei voor Maartje voert niemand meer zijn eigen gesprekken of zo en mag ik dan ook een woordvoerder kiezen of is dat alleen voor jullie weggelegd.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Het hele neeltjegebeuren zal me wat, maar het bevreemdt me wel dat we dus blijkbaar niet meer serieus moeten nemen wat mensen tikken. Als iemand dus tikt "Als mijn hond vecht dan gaat ie weg" bedoelt ie wat anders. Tjemig, het wordt ingewikkeld hier! 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
tbeast
- Zeer actief
Ik zeg toch ook nergens dat ze het niet gezegd heeft? Ik heb de betreffende topic later touwens gelezen en ik vul dat dus op mijn manier in, net als jullie.tineke schreef: Ja zeker wel maar dan ook eerst je huiswerk doen en niet iets bewren wat niet zo is ze heeft het dus tot twee keer toe WEL gezegd en ook niet gaan invullen wat zij daar dan mee bedoeld.
Ik doe trouwens niet mee aan de lofzang over Neeltje hoor, heb ook nergens een lofzang gezien....meer dat ze afgebrand wordt.
Maar goed, het is inderdaad off topic, dus ik hou er ook over op.
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Ouwe uitgekauwde koeien achter iemand aanzeulen, dat is serieus forummen zeker?Eline* schreef:Het hele neeltjegebeuren zal me wat, maar het bevreemdt me wel dat we dus blijkbaar niet meer serieus moeten nemen wat mensen tikken. Als iemand dus tikt "Als mijn hond vecht dan gaat ie weg" bedoelt ie wat anders. Tjemig, het wordt ingewikkeld hier!
-
jelle
- Zeer actief
Bepaalde uitlatingen vind ik zoveel fundamenteels over iemand en diens kijk op honden zeggen dat ik daar moeilijk onder het motto "zand erover" overheen kan stappen. Gewoon een beetje een suffe opmerking of een mening waar ik het eens niet mee eens ben zal ik niemand maandenlang nadragen. Maar mede door dit onderwerp (en een paar andere) ben ik er wel aardig van overtuigd geraakt dat Neeltjes visie op honden absoluut niet de mijne is.Wil de hond schreef:Ouwe uitgekauwde koeien achter iemand aanzeulen, dat is serieus forummen zeker?Eline* schreef:Het hele neeltjegebeuren zal me wat, maar het bevreemdt me wel dat we dus blijkbaar niet meer serieus moeten nemen wat mensen tikken. Als iemand dus tikt "Als mijn hond vecht dan gaat ie weg" bedoelt ie wat anders. Tjemig, het wordt ingewikkeld hier!
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
-
Sietske
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou Jelle,jelle schreef:Bepaalde uitlatingen vind ik zoveel fundamenteels over iemand en diens kijk op honden zeggen dat ik daar moeilijk onder het motto "zand erover" overheen kan stappen. Gewoon een beetje een suffe opmerking of een mening waar ik het eens niet mee eens ben zal ik niemand maandenlang nadragen. Maar mede door dit onderwerp (en een paar andere) ben ik er wel aardig van overtuigd geraakt dat Neeltjes visie op honden absoluut niet de mijne is.Wil de hond schreef:Ouwe uitgekauwde koeien achter iemand aanzeulen, dat is serieus forummen zeker?Eline* schreef:Het hele neeltjegebeuren zal me wat, maar het bevreemdt me wel dat we dus blijkbaar niet meer serieus moeten nemen wat mensen tikken. Als iemand dus tikt "Als mijn hond vecht dan gaat ie weg" bedoelt ie wat anders. Tjemig, het wordt ingewikkeld hier!
Dat is dan toch hartstikke fijn voor je?
- Mama Sanneke
- Zeer actief
De tong is soms vlugger dan het hart.Eline* schreef:Het hele neeltjegebeuren zal me wat, maar het bevreemdt me wel dat we dus blijkbaar niet meer serieus moeten nemen wat mensen tikken. Als iemand dus tikt "Als mijn hond vecht dan gaat ie weg" bedoelt ie wat anders. Tjemig, het wordt ingewikkeld hier!
Ik zeg ook wel es ,als't hij dat nog es doet dan plak ik hem achter het behang.
Terwijl ik dan nooit zou doen, want we hebbe geen behang
Als er Smilis bij staan al lachend weet je dat het sarcastisch is bedoeld
zijn ze er niet tja dan kan je alle kanten op. Is inderdaad
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Het gaat om welke visie iemand op dingen heeft. Als je zo mans bent bepaalde dingen te tikken, wees dan ook maar zo mans het uit te leggen als men het verkeerd begrijpt of zo mans ervoor te gaan staan als het is wat je bedoeld.Wil de hond schreef:Ouwe uitgekauwde koeien achter iemand aanzeulen, dat is serieus forummen zeker?Eline* schreef:Het hele neeltjegebeuren zal me wat, maar het bevreemdt me wel dat we dus blijkbaar niet meer serieus moeten nemen wat mensen tikken. Als iemand dus tikt "Als mijn hond vecht dan gaat ie weg" bedoelt ie wat anders. Tjemig, het wordt ingewikkeld hier!
En uitgekauwde koeien nadragen? Ben jij het niet die zo her en der nu op het forum de moraalridder uithangt met opmerkingen dat mensen hun forumgenoten beledigen met wat grappig bedoelde opmerkingen?:denken:
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Het gaat ook om hóe men met elkaar omgaat.Eline* schreef:Het gaat om welke visie iemand op dingen heeft. Als je zo mans bent bepaalde dingen te tikken, wees dan ook maar zo mans het uit te leggen als men het verkeerd begrijpt of zo mans ervoor te gaan staan als het is wat je bedoeld.
En uitgekauwde koeien nadragen? Ben jij het niet die zo her en der nu op het forum de moraalridder uithangt met opmerkingen dat mensen hun forumgenoten beledigen met wat grappig bedoelde opmerkingen?:denken:
Kun jij niet inzien dat Neeltje helemaal geen zin heeft om tegen de bende bezeten Neeltje-trappers haar woorden uitgebreid uit te gaan leggen?
Ik wel dus.
Wat zeur je nu over moraalridder joh? Een geintje naar een kennis toe heeft helemaal niets met dit onderwerp te maken.
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ook en dat heb ik ook allang gezegd. Ik ben ook helemaal met je eens dat het niet leuk is als je geregeld wordt geconfronteerd met je eigen domme uitspraken. Alleen is Neeltje niet een dom slachtoffertje. Ze doet uitspraken die mensen shockeren en ze weigert ze uit te leggen ..wat verwacht je dan? Als ze de moeite had genomen even te vertellen dat bv dat van het vechten er onhandig stond maar dat ze het anders bedoelde was er niemand die dat nu nog zou weten. Eigen schuld dikke bult. Als mensen dieronvriendelijke uitspraken doen op een hondenforum moeten ze niet verwachten dat iedereen hier handenklappend op hun mening zit te wachten. Jammer maar helaas. En ja, strontvervelend dat het iedere keer weer op de proppen komt...valt me ook reuze mee dat Neeltje niet zoals gewoonlijk al heeft geroepen dat ze weggaat van dit kl*teforum met nare mensen. Waar twee strijden, twee schuld.Wil de hond schreef:Kun jij niet inzien dat Neeltje helemaal geen zin heeft om tegen de bende bezeten Neeltje-trappers haar woorden uitgebreid uit te gaan leggen?
Ik wel dus.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind het hier wat Neeltje betreft meer lijken op het onderdeurtje op de lagere school, die altijd door de grote groep gepest wordt, en dan thuis te horen krijgt dat hij maar voor zichzelf op moet leren komen.Waar twee strijden, twee schuld.
Heb ik vroeger ook aan meegedaan hoor, pesten. Gelukkig heb ik wat dit betreft mijn kindertijd achter me kunnen laten.
Ik probeer haar hier overigens niet te verdedigen, als zij dat nodig zou vinden deed ze dat zelf wel, maar de manier van omgaan mét hier op dit forum roept wel eens lichte gevoelens van walging bij me op, en dat uit ik dan wel eens. Zoals in dit geval. Zodra Neeltje hier een berichtje plaatst, maakt niet uit waarover, weet ik al weer bijna zeker dat de Neeltje-trappers weer en masse over haar heen zullen vallen. Zoiets roept bij de "getrapte" natuurlijk ook zo zijn reakties op, kan ik me indenken.
Al met al, een lekker zooitje hier op het forum.
-
Gast
Wat zijn zijn we weer kinderachtig bezig zeg, bah! Als jullie maar weten dat dit niet ten goede komt aan het forum.
Wat kunnen jullie zeiken tegen Neeltje. Net zoals Wil zegt, denken jullie nu echt dat Neeltje nog antwoord gaat geven als AL haar antwoorden toch in de wind worden geslagen, of ze toch weer wordt weggezet als pispaal? Nee, dacht het niet, zij verlaagt zich niet tot het niveau van jullie. En begin nu niet weer over 'Kan Neeltjem zelf niet praten' want ook IK mag mijn mening geven.
Ouwe koeien uit de sloot halen, en net doen of JULLIE alles weten, DAAR zijn jullie goed in! Mensen steunen of wat langer nadenken over wt er geschreven is? NO WAY! Jullie oordelen zo ontzettend snel, dat ik niet hoop jullie in het dagelijks leven tegen te komen, want ik denk dat heel weinig mensen jullie waarderen.
Denk eens goed na voor je je al met je oordeel komt.
Denk eens na over andermans mening.
Ik weet zeker dat Neeltje dat helemaal niet zo heeft bedoeld, anders had ze mij niet zo gesteund met Sho. Maar ja, jullie maken er allemaal jullie eigen versie van!
Wat zullen jullie je zelf nog vaak tegen komen in het leven en medelijden zal ik dan echt niet hebben!
Wat kunnen jullie zeiken tegen Neeltje. Net zoals Wil zegt, denken jullie nu echt dat Neeltje nog antwoord gaat geven als AL haar antwoorden toch in de wind worden geslagen, of ze toch weer wordt weggezet als pispaal? Nee, dacht het niet, zij verlaagt zich niet tot het niveau van jullie. En begin nu niet weer over 'Kan Neeltjem zelf niet praten' want ook IK mag mijn mening geven.
Ouwe koeien uit de sloot halen, en net doen of JULLIE alles weten, DAAR zijn jullie goed in! Mensen steunen of wat langer nadenken over wt er geschreven is? NO WAY! Jullie oordelen zo ontzettend snel, dat ik niet hoop jullie in het dagelijks leven tegen te komen, want ik denk dat heel weinig mensen jullie waarderen.
Denk eens goed na voor je je al met je oordeel komt.
Denk eens na over andermans mening.
Ik weet zeker dat Neeltje dat helemaal niet zo heeft bedoeld, anders had ze mij niet zo gesteund met Sho. Maar ja, jullie maken er allemaal jullie eigen versie van!
Wat zullen jullie je zelf nog vaak tegen komen in het leven en medelijden zal ik dan echt niet hebben!
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach kom nou toch!! Neeltje's muil is groot genoeg. Je moet niet dingen door elkaar halen.Wil de hond schreef:Ik vind het hier wat Neeltje betreft meer lijken op het onderdeurtje op de lagere school, die altijd door de grote groep gepest wordt, en dan thuis te horen krijgt dat hij maar voor zichzelf op moet leren komen.
Het is irritant dat ze haar mond niet kan opentrekken, maar daar heeft ze het zelf naar gemaakt. Hoe komt het anders dat bepaalde mensen bepaalde reactie's oproepen en anderen niet?
Het is wat anders dat je dat geblaat van de rest tegen neeltje een keer zat wordt en daar wat over zegt, maar nogmaals..Neeltje is geen onschuldig zielig slachtoffer!
Ik ben er altijd erg voor om van je hart geen moordkuil te maken en lekker van je af te bleren als je het ergens niet mee eens bent, maar als je je zo ergert kan je je afvragen of je niet beter gewoon even een eigen topic kan openen en daar je gal kun spugen.Ik probeer haar hier overigens niet te verdedigen, als zij dat nodig zou vinden deed ze dat zelf wel, maar de manier van omgaan mét hier op dit forum roept wel eens lichte gevoelens van walging bij me op, en dat uit ik dan wel eens. Zoals in dit geval. Zodra Neeltje hier een berichtje plaatst, maakt niet uit waarover, weet ik al weer bijna zeker dat de Neeltje-trappers weer en masse over haar heen zullen vallen. Zoiets roept bij de "getrapte" natuurlijk ook zo zijn reakties op, kan ik me indenken.
Al met al, een lekker zooitje hier op het forum.
Ik vraag me ook af wat er scheelt aan je, want ik kan me nog bijzonder goed heugen dat ook jij een soort van heksenjacht geopend had op een forumlid, wat dankzij een megabunker voor haar kop hier nu nog rondhangt. Ik vraag me dus af wat er nog meer aan scheelt behalve Neeltje nu.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
Sietske
-
Sietske
Maartje ik ben het helemaal met je eens. Dit topic is volledig op een ordinair moddergevecht uitgelopen en ik vind dat ontzettend jammer.Maartje-Sho schreef:Wat zijn zijn we weer kinderachtig bezig zeg, bah!
Ik vond het best een heel interessant proces met Sho om te volgen. Misschien kun je voor een vervolgverhaal over je werk met Sho beter een nieuw topic openen.
Dan kunnen ze hier gewoon door kakelen....
-
idorh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Nou laten we nu allemaal weer vriendje worden, en met zijn allen eens een keer een wandeling houden op NEELTJE jans het eiland bij de stormvloed kering.(prov Zeeland)Sietske schreef:Gatverdamme jongens, kunnen we a.u.b. hiermee ophouden?
Iedereen heeft z'n zegje gedaan, jullie zijn 't niet met elkaar eens en dat gaat ook NIET gebeuren.
't lijkt wel een creche.... zucht.
Gr Bertus.
Ps Ik vind wel dat Willy voor een groot gedeelte gelijk heeft.
-
miekmiek
-
moderatorteam
- Zeer actief