Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
update zindelijkheid Wombat
Moderator: moderatorteam
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
linlin
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
omdat....Wil de hond schreef:...dat ook gewoon in één berichtje past?
Probeer je je berichtenaantal op te krikken, ga je voor de trofee van Forum-Veelschrijvert?
ik later iets bedenk....
en een hekel heb aan iets....
constant veranderen.....
dus ...
dan maar zo....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
linlin
of..........malinois schreef:omdat....Wil de hond schreef:...dat ook gewoon in één berichtje past?
Probeer je je berichtenaantal op te krikken, ga je voor de trofee van Forum-Veelschrijvert?
ik later iets bedenk....
constant veranderen.....
dus ...
dan maar zo....
omdat..........
jij............
de.......
editknop...........
niet..........
kan...........
vinden?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
kan... ik ... wel..linlin schreef:of..........malinois schreef:omdat....Wil de hond schreef:...dat ook gewoon in één berichtje past?
ik later iets bedenk....
constant veranderen.....
dus ...
dan maar zo....
omdat..........
jij............
de.......
editknop...........
niet..........
kan...........
vinden?
maar.. vind.. het... niet... zo ....leuk...
omdat... anderen... misschien.... net....antwoorden.....
en...dan.. is...alles... weer...anders....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
linlin
dan zien ze 'laatst gewijzigd' of woorden van gelijke strekking onder je onderschrift staan. en dan denken ze dat malinois zowaar haar mening herziet. hetgeen natuurlijk nooit het geval is.malinois schreef: kan... ik ... wel..
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
oh jawel hoor... als ik het verkeerd gelezen had ofzo....linlin schreef:dan zien ze 'laatst gewijzigd' of woorden van gelijke strekking onder je onderschrift staan. en dan denken ze dat malinois zowaar haar mening herziet. hetgeen natuurlijk nooit het geval is.malinois schreef: kan... ik ... wel..

-
linlin
- twinkeltje
- moderator
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou Lin,linlin schreef:hee, wil, jouw honden hebben zeker allemaal in bed leren slapen bij de fokker?malinois schreef:zijn gelukkig allemaal zelfstandige hondjes.... en dat ze allang geleerd is alleen te slapen bij de fokker....
Ik ben er trots op dat ik geen enkele hond bij een fokker vandaan heb, en al helemaal dat mijn honden niet zó zelfstandig zijn dat ze ´s nachts blij zijn dat ze even van me af zijn.
Ik kan me echter ook levendig indenken dat er zekere honden zijn die opgelucht ademhalen als hun "vrouwtje" hen even hun "zelfstandigheid" gunt.
Wat heet overigens zelfstandigheid, ik zou het eerder opgedrongen afstandelijkheid noemen waar sprake is van door fokkers en bazen van het samenleven afgezonderde bench- en kennelhondjes.
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
nou ik heb je wel tekst met meer inhoud zien schrijfenWil de hond schreef:Het staat wel leuk bij al die nietszeggende berichtjes van één van de belangrijkste kansmakers op de Veelschrijf-Hondenforumtrofee.twinkeltje schreef:vind je ik kan er niet veel mee hoorWil de hond schreef:Kijk,twinkeltje schreef:geen idee
Da´s een antwoord waar we wat aan hebben.
maar dit raakt kanten nog wal
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
prima leuk voor jou... ik ben blij dat ik er 3 van goede fokkers heb en 1 kruisingherplaatser....Wil de hond schreef:Ik ben er trots op dat ik geen enkele hond bij een fokker vandaan heb,
goh ga je nou ook al voor mij praten hoeft niet hoor, kan ik prima zelf.. dus ga geen dingen verzinnen die er niet staanen al helemaal dat mijn honden niet zó zelfstandig zijn dat ze ´s nachts blij zijn dat ze even van me af zijn.
Wat heet overigens zelfstandigheid, ik zou het eerder opgedrongen afstandelijkheid noemen waar sprake is van door fokkers en bazen van het samenleven afgezonderde bench- en kennelhondjes.
alleen wil IK ze niet op mijn slaapkamer.... klaar... dat jij dat wel wilt fijn voor jou.. ik wil het niet...

-
linlin
nou ja, zo los lopen ze nou ook weer niet dan, als ze overal BEHALVE op de slaapkamer mogen.malinois schreef: hier lopen ze op de pups na allemaal los 's nachts....
alleen wil IK ze niet op mijn slaapkamer.... klaar... dat jij dat wel wilt fijn voor jou.. ik wil het niet...
waarom mogen ze eigenlijk niet bij jou op de slaapkamer?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
tis toch niet zo erg als iemand de honden niet op bed wil hebben?
kijk ik ben zo'n tut die zich in bochten werkt s'nachts om alle 5 een lekker plekje in het bed te geven....maar ik moet toch zeggen als er hier nog meer honden komen, ben ik bang dat ik met toerbeurten moet werken...of helemaal niet meer...
kijk ik ben zo'n tut die zich in bochten werkt s'nachts om alle 5 een lekker plekje in het bed te geven....maar ik moet toch zeggen als er hier nog meer honden komen, ben ik bang dat ik met toerbeurten moet werken...of helemaal niet meer...
-
linlin
welnee, joh, dan werk je met mandjes en poefjes en dekentjes in de slaapkamer. doe ik al met drie. het fenomeen mag absoluut NIET op bed als de mormels er in liggen. dat wordt knok. dus het fenomeen heeft zijn eigen lloyd-loomstoel naast mijn kant van de echtelijke sponde. maar hij is er wel degelijk bij, ook 's nachts.yamie schreef:tis toch niet zo erg als iemand de honden niet op bed wil hebben?
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
dat werkt nietlinlin schreef:welnee, joh, dan werk je met mandjes en poefjes en dekentjes in de slaapkamer. doe ik al met drie. het fenomeen mag absoluut NIET op bed als de mormels er in liggen. dat wordt knok. dus het fenomeen heeft zijn eigen lloyd-loomstoel naast mijn kant van de echtelijke sponde. maar hij is er wel degelijk bij, ook 's nachts.yamie schreef:tis toch niet zo erg als iemand de honden niet op bed wil hebben?
-
linlin
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
je bastaard russells slapen toch op bed? die hoefen toch niet braaf op de vloer te blijven?linlin schreef:gut, en ik maar denken dat juist die bastaard-russells zulke onopvoedbare krengen waren!yamie schreef: dat werkt nietheb het wel geprobeerd, word dan zonder dekens, balancerend op het randje van mijn bed wakker, met 5 snurkende lieverdjes op ut bed
-
linlin
tuurlijk. omdat ik het graag wil. maar die van jou, als zijnde echte russells, luisteren toch wel naar jou? dus die klimmen vast niet op het bed als jij dat wilt??yamie schreef:je bastaard russells slapen toch op bed? die hoefen toch niet braaf op de vloer te blijven?linlin schreef:gut, en ik maar denken dat juist die bastaard-russells zulke onopvoedbare krengen waren!yamie schreef: dat werkt nietheb het wel geprobeerd, word dan zonder dekens, balancerend op het randje van mijn bed wakker, met 5 snurkende lieverdjes op ut bed
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
hahhahha het zit je wel dwars he....terwijl ik toch echt nooit wat over je mormels gezegd heb, maar ach als die van mij niet luisteren zal dat wel komen omdat ze dan het voorbeeld nemen aan mijn eigen bastaardlinlin schreef:tuurlijk. omdat ik het graag wil. maar die van jou, als zijnde echte russells, luisteren toch wel naar jou? dus die klimmen vast niet op het bed als jij dat wilt??yamie schreef:je bastaard russells slapen toch op bed? die hoefen toch niet braaf op de vloer te blijven?linlin schreef:gut, en ik maar denken dat juist die bastaard-russells zulke onopvoedbare krengen waren!yamie schreef: dat werkt nietheb het wel geprobeerd, word dan zonder dekens, balancerend op het randje van mijn bed wakker, met 5 snurkende lieverdjes op ut bed