Hahahahahaha je word bang he nu Lin erbij komtscooby doo schreef:nu zie ik het
sorry mijn fout
Groetjes Els
Moderator: moderatorteam
En nu voor straf te bed jijscooby doo schreef:nee echt niet linlin doet me denken aan mijn grootmoederbilly schreef:Hahahahahaha je word bang he nu Lin erbij komtscooby doo schreef:nu zie ik het
sorry mijn fout![]()
![]()
Groetjes Els
veel gezaag een geblaat maar niemand luisterd en negeert haar
oke mamma :N: oei een topic verpestenbilly schreef:En nu voor straf te bed jijscooby doo schreef:nee echt niet linlin doet me denken aan mijn grootmoederbilly schreef:Hahahahahaha je word bang he nu Lin erbij komtscooby doo schreef:nu zie ik het
sorry mijn fout![]()
![]()
Groetjes Els
veel gezaag een geblaat maar niemand luisterd en negeert haar![]()
En sorry Roelfien we zitten je hele topic te verprutsen.
Groetjes Els
Hahaha, Estelle en een prikband???scooby doo schreef:oei oei :N: pas op voor elineestelle schreef:okay, ik snap het!![]()
Dan ga ik op die manier verder met haar want dit is natuurlijk niet leuk en met reuen wil ze eigenlijk best veel spelen maar ja...als mensen zo'n uitvallende herder zien gaan ze gelijk een straatje om terwijl ik het zo leuk vind als ze met een andere hond aan het ravotten is.
als ze ziet dat jouw hond een prikband draagt op jouw onderschrift verklaart ze jouw de oorlog
Dank je! Vinden we zelf ookEline* schreef:Succes! Ik vind haar trouwens erg mooi!estelle schreef:okay, ik snap het!![]()
Dan ga ik op die manier verder met haar want dit is natuurlijk niet leuk en met reuen wil ze eigenlijk best veel spelen maar ja...als mensen zo'n uitvallende herder zien gaan ze gelijk een straatje om terwijl ik het zo leuk vind als ze met een andere hond aan het ravotten is.