Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
oud hondje gaat moeilijker (kieskeuriger??) eten
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Contacteer:
oud hondje gaat moeilijker (kieskeuriger??) eten
Deze vraag is misschien al eens eerder gesteld, ik heb er naar gezocht, maar kon het op dit forum niet vinden.............
Mijn Bolognees Quirina van 13 jaar is altijd een goede eter geweest. Een eersteklas bedelaar. Ze heeft gezien haar leeftijd dieetbrokjes (wat minder eiwitten en zouten voor haar nieren) van de dierenarts. Deze brokje heeft ze altijd gegeten en nu zit ze ermee te tutteren. Ze heeft tandsteen, maar volgens de dierenarts kan ze daar geen last van hebben. Van de dierenarts heb ik nu blikvoer, maar ok daar hapt mevrouw niet zo in, een beetje dan, het smeuiige haalt ze eraf.
Wat kan ik een oude hond nu nog geven, in ieder geval iets dat haar toch nog lekker zal smaken, maar dan wel eten zonder een teveel aan eiwitten en zouten. Ik wil haar de laatste periode van haar leven toch nog een beetje verwennen. Suggesties? Bedankt alvast!
Groetjes, Nel
Mijn Bolognees Quirina van 13 jaar is altijd een goede eter geweest. Een eersteklas bedelaar. Ze heeft gezien haar leeftijd dieetbrokjes (wat minder eiwitten en zouten voor haar nieren) van de dierenarts. Deze brokje heeft ze altijd gegeten en nu zit ze ermee te tutteren. Ze heeft tandsteen, maar volgens de dierenarts kan ze daar geen last van hebben. Van de dierenarts heb ik nu blikvoer, maar ok daar hapt mevrouw niet zo in, een beetje dan, het smeuiige haalt ze eraf.
Wat kan ik een oude hond nu nog geven, in ieder geval iets dat haar toch nog lekker zal smaken, maar dan wel eten zonder een teveel aan eiwitten en zouten. Ik wil haar de laatste periode van haar leven toch nog een beetje verwennen. Suggesties? Bedankt alvast!
Groetjes, Nel
Laatst gewijzigd door Nel van Wijngaarden op 21 okt 2004 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador
maltezer - Aantal honden: 2
- Contacteer:

Onze vorige rottie had een nierziekte en was een erg kieskeurige eter geworden. Zij wilde de dieetbrokjes van de DA ook niet eten, blikvoer kreeg ze diarree van...
Versvoer at ze nog wel graag, en dat was volgens de DA ook goed voor haar.

Moos (labrador) Gian (maltezer)
-
- Actief
- Contacteer:
Bedankt voor je reaktie; ik neem aan dat je dit versvoer bij een dierenspeciaalzak kunt kopen?binno schreef:Als Quirina minder eiwit en zout mag hebben, kan je kompleet versvoer geven. (Carnibest, Duck, Bibi, Energique...) Vinden de meeste honden ook erg lekker trouwens!
Onze vorige rottie had een nierziekte en was een erg kieskeurige eter geworden. Zij wilde de dieetbrokjes van de DA ook niet eten, blikvoer kreeg ze diarree van...
Versvoer at ze nog wel graag, en dat was volgens de DA ook goed voor haar.![]()
groetjes, Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl

- Elvira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Rodi wordt ook in de supermarkt verkocht. Een aantal andere merken bij verkoop punten. Voor info verkoop-adressen :
www.ahv-breda.nl
www.banditvoeding.nl
www.bibidiervoeding.nl
www.carnibest.nl
www.ducknatuurvoeding.com
www.energique.nl
www.prinspetfood.nl
www.rodipetfood.nl
Groetjes Elvira
www.ahv-breda.nl
www.banditvoeding.nl
www.bibidiervoeding.nl
www.carnibest.nl
www.energique.nl
www.prinspetfood.nl
www.rodipetfood.nl
Groetjes Elvira
en natuurlijk Smuldier, gewoon te koop bij de C1000..Elvira schreef:Rodi wordt ook in de supermarkt verkocht. Een aantal andere merken bij verkoop punten. Voor info verkoop-adressen :
www.ahv-breda.nl
www.banditvoeding.nl
www.bibidiervoeding.nl
www.carnibest.nl
www.energique.nl
www.prinspetfood.nl
www.rodipetfood.nl
Groetjes Elvira
-
- Actief
- Contacteer:
Sietske schreef:Bedankt voor deze tips!Elvira schreef:Rodi wordt ook in de supermarkt verkocht. Een aantal andere merken bij verkoop punten. Voor info verkoop-adressen :
www.ahv-breda.nl
www.banditvoeding.nl
www.bibidiervoeding.nl
www.carnibest.nl
www.energique.nl
www.prinspetfood.nl
www.rodipetfood.nl
Groetjes Elvira
groetjes
Nel
en natuurlijk Smuldier, gewoon te koop bij de C1000..

- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Chiva van 14 wordt ook steeds kieskeuriger. Omdat ik merkte dat ze op de versvleesdagen wel heel goed at (had haar bak zelfs eerder leeg dan Belle), is ze nu helemaal over op versvlees en dat gaat heel goed.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012