kennen ze allebei onder mijn hondje staanInge schreef:Echt op elkaar lijken doen ze inderdaad niet.En Shita is ook nog eens 8 cm. groter
![]()
, Marouck is gewoon een smurf

Moderator: moderatorteam
Hoi,greatdane schreef:Heb je misschien een fototje van hem?Ikzelf heb een dog die voor het laats bij de DA 73 kg woog nu wel iets zwaarder hij is nog wat aan het uitloggen niet bepaald klein,maar hij gaat niet redden hoe zijn vader was die dik in de 90kg woog en een schoft van 95cm had en ik heb zelfs vernomen dat broers van hem zelfs iets kleiner zijn dus het zegt niet altijd wat hoe de ouders zijn.Ik moet zeggen dat de vader van mijn dog de grootste was die ik ooit gezien heb tot sindskort in oostenrijk,daar zag ik een gestroomde dog die was grootschatte hem dik over de 100 kg en een meter hoog zeker.Jammer dat ik er geen foto van gemaakt heb
Dat een reu uit Duitlsnad komt is nog geen reden geen stamboom aan te vragen bij de pups, vreemd verhaal!greatdane schreef:Ik weet niet of je er veel aan hebt,mijn hond zelf heeft geen stamboom dit komt omdat zijn vader uit duitsland komt moeder uit nederland deze hadden echter wel allebei een stamboom(heb deze ook gezien)
Ben dus niet de enige die dat opviel. Inderdaad vreemdHutsje schreef:Dat een reu uit Duitlsnad komt is nog geen reden geen stamboom aan te vragen bij de pups, vreemd verhaal!greatdane schreef:Ik weet niet of je er veel aan hebt,mijn hond zelf heeft geen stamboom dit komt omdat zijn vader uit duitsland komt moeder uit nederland deze hadden echter wel allebei een stamboom(heb deze ook gezien)
Hihihi, dan zouden er wel HEEEEEEL VEEEEEL honden geen stamboom hebben omdat 1 van de ouders uit het buitenland kwam....Tamara/Bayko schreef:Ben dus niet de enige die dat opviel. Inderdaad vreemdHutsje schreef:Dat een reu uit Duitlsnad komt is nog geen reden geen stamboom aan te vragen bij de pups, vreemd verhaal!greatdane schreef:Ik weet niet of je er veel aan hebt,mijn hond zelf heeft geen stamboom dit komt omdat zijn vader uit duitsland komt moeder uit nederland deze hadden echter wel allebei een stamboom(heb deze ook gezien)
Het mag raar klinken en ik snap jullie punt wel ivm. met stamboom ikzelf ben er ook een grote voorstander van,maar de pups waren allemaal al besproken en iedereen wist hoe alles inmekaar stak dus dat zat wel goed vandaar geen aanvraag.Sietske schreef:Hihihi, dan zouden er wel HEEEEEEL VEEEEEL honden geen stamboom hebben omdat 1 van de ouders uit het buitenland kwam....Tamara/Bayko schreef:Ben dus niet de enige die dat opviel. Inderdaad vreemdHutsje schreef:Dat een reu uit Duitlsnad komt is nog geen reden geen stamboom aan te vragen bij de pups, vreemd verhaal!greatdane schreef:Ik weet niet of je er veel aan hebt,mijn hond zelf heeft geen stamboom dit komt omdat zijn vader uit duitsland komt moeder uit nederland deze hadden echter wel allebei een stamboom(heb deze ook gezien)