Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bench andere plek gezet

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Konni
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Konni »

Ik heb zelf geen bench, maar gewoon een deken, dus ik weet het niet, maar is het niet de bedoeling van een bench dat de hond dat gaat zien als zijn plaats en het dus niet uitmaakt omdat je als ze volwassen zijn en opgevoed, de bench gewoon open laat? En dan maakt het toch niet uit of het dan een bench of een deken is?
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Hutsje schreef:
twinkeltje schreef:hallo ik had ook een sloop hondje hij at zelf stroom kabels
maar ik heb hier een behoorlijke gang
daar heb ik een plank die je makkelijk in en uit de deuropening naar de keuken kan plaatsen gemaakt
dus als ik weg ging ging de hond in de gang met kleetjes kusens drinken enz enz dus had lekker de ruimte
is zoiets niet mogelijk bij jou thuis
is maar een idee hoor

nu sloopt ze gelukig niet meer
Kijk, dat is een veel beter idee :ok: . Zo heb ik het ook gedaan, alleen hadden ze hier dan de slaapkamer, badkamer, de hal en de keuken beneden tot hun beschikking.
precies, en die bench, weg ermee :ok:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Moderatorteam schreef:Het is nu wel duidelijk dat sommige van jullie tegen een bench zijn. :wink:
Vandaar het verzoek om respecct op te brengen voor mensen met een andere mening zoals de topicstarter en antwoord te geven op haar vraag.
:19: :19: :19:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
sample
Zeer actief

Ongelezen bericht door sample »

Ik vind de discussie wel of geen bench ook helemaal niet relevant in deze. Als ik vraag welke kwast ik het beste kan gebruiken om mijn huis rood te schilderen, hoeft niemand mij wijs te gaan maken dat rood geen mooie kleur is. Daar vraag ik namelijk niet om.

En wat betreft de vraag:

Ik denk dat het wel degelijk uitmaakt waar je een bench neerzet in huis. Ik had vroeger toen mijn hond een puppie was, de bench tussen de 90 gradenhoek van mijn twee banken in staan. De hond lag er nooit. Die ging altijd onder de trap liggen. Lekker donker hoekje, lekker beschut. Toen heb ik de bench verplaatst naar de trap. En sindsdien gaat hij er lekker in liggen als hij behoefte heeft aan zijn rust.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”