Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

oud hondje at niet voor niets minder/kieskeurig-vervolg

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Nel van Wijngaarden
Actief
Contacteer:

oud hondje at niet voor niets minder/kieskeurig-vervolg

Ongelezen bericht door Nel van Wijngaarden »

Een paar dagen geleden schreef ik over Quirina die steeds minder en het leek wel kieskeuriger ging eten.Ik heb toen wat goede tips en reakties gehad. Maar wat ik ook probeerde, ze at helemaal niet meer. Ik vond haar toch niet helemaal de oude Quirien en we zijn gisterenmiddag naar de DA gegaan. Blijkt die kleine longontsteking te hebben. Geen wonder dat ze geen trek had in eten. Ze heeft 3 prikken antibiotica gehad; a.s. maandag moeten we terug voor nog wat prikken. Situatie nu: Ze is nog niet veel waard, een slap en sloom hondje, logisch, een longontsteking als je 13 bent.......Ze eet nog heel weinig, drinken doet ze goed, te goed. We proberen alle lekkere dingen uit. Maar ze eet slecht: geen lekkere gekookte kip, geen smeuiig blikvoer. Vreemd genoeg eet ze wel wat stukjes droog bruin brood, een beetje gele vla lukt ook wel. Voor de rest trekt ze haar neus op. Ik hoop dat het morgen wat beter gaat. En daarna maar proberen dat ze weer normaal gaat eten.............. zo'n klein hondje kan na al de lekkere dingen die haar nu aangeboden worden misschien wel kieskeurig blijven. Dat zien we dan wel weer; het belangrijkste is dat ze weer wat gaat eten.
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

beterschap met je hondje :ok:
Nel van Wijngaarden
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nel van Wijngaarden »

kelly 1981 schreef:beterschap met je hondje :ok:
Bedankt, ik hoop dat ze er weer boven op komt, ondanks haar leeftijd.....
Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ach gut, arm ding!
Beterschap met haar hoor.....verwen haar maar lekker.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”